دوشنبه 7 آبان 1403

اختلاف نجومی در اینترمیامی / مسی 20 برابر ستاره‌های بارسا دستمزد می‌گیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اختلاف نجومی در اینترمیامی / مسی 20 برابر ستاره‌های بارسا دستمزد می‌گیرد!

گزارش منتشر شده از طرف اتحادیه بازیکنان لیگ MLS نشان می‌دهد لیونل مسی بیشترین دستمزد را بین بازیکنان این لیگ می‌گیرد. دستمزدی 20 برابر هم‌تیمی‌های مشهورش سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا.

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار گزارش اتحادیه فوتبالیست‌های لیگ MLS آمریکا مشخص شد که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، در این لیگ بیشترین دستمزد را می‌گیرد.

این البته قابل انتظار بود، ولی نکته جالب میزان تفاوت دستمزد ابرستاره آرژانتینی با دو هم‌تیمی مشهورش سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا است. دو هم‌تیمی سابق لئو مسی در بارسلونا که از این فصل در اینترمیامی با او همبازی هستند. دستمزد 20 برابری مسی نسبت به این دو ستاره سابق بارسا خبرساز شده است.

لیست منتشر شده از طرف اتحادیه بازیکنان MLS شامل دستمزد کلیه بازیکنان حاضر در 29 باشگاه این لیگ می‌شود. مسی بر اساس این گزارش سالانه به طور متوسط 19.4 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. مسی با اینترمیامی قراردادی به مدت دو فصل و نیم دارد و در کنار این مبالغ قابل توجهی هم به عنوان پاداش و بندهای الحاقی در قرارداد او دیده می‌شود.

رتبه دوم در اختیار لورنزو اینیسینیه، ستاره ایتالیایی تورنتو است که در سال 14.6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. ژردان شقیری بازیکن شیکاگو با 7.7 میلیون یورو در رتبه سوم ایستاده است. خاویر هرناندز از لس‌آنجلس گلکسی با 7 میلیون یورو و فدریکو برناردسکی از تورنتو با 5.9 میلیون یورو در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این گزارش دستمزد هم‌تیمی‌های مشهور لئو مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به ترتیب 1.6 و 1.2 میلیون یورو در سال اعلام شده است.

اختلاف نجومی در اینترمیامی / مسی 20 برابر ستاره‌های بارسا دستمزد می‌گیرد! 2