چهارشنبه 18 مهر 1403

ادامه عملیات اجرای روکش آسفالت در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی / رفع تملک 11 پلاک معارض

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ادامه عملیات اجرای روکش آسفالت در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی / رفع تملک 11 پلاک معارض

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری به منظور رفع معارضات ملکی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، اظهار داشت: تمام 11 پلاک معارض باقیمانده در محدوده میدان الغدیر، تملک و تخریب شده و تحویل زمین به پیمانکار پروژه انجام شده است. وی با اشاره به ادامه عملیات اجرای آسفالت در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی،...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، "مسعود حق‌لطفی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری به منظور رفع معارضات ملکی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، اظهار داشت: تمام 11 پلاک معارض باقیمانده در محدوده میدان الغدیر، تملک و تخریب شده و تحویل زمین به پیمانکار پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به ادامه عملیات اجرای آسفالت در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت بزرگراه شهید بروجردی از ابتدای خردادماه سال جاری و همزمان با اتمام اجرای بتن غلتکی در مسیر کندروی شمالی، بخش‌هایی از مسیر تندروی شمالی (محدوده 45 متری کن و پل اصغری) و رمپ‌های ورودی و خروجی بزرگراه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

"حق‌لطفی" با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 5000 تن آسفالت در مقاطع مورد اشاره پخش و اجرا شده است، خاطرنشان کرد: حدود 5000 تن آسفالت بیندر و 19000 تن آسفالت توپکا برای تکمیل روسازی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی مورد نیاز است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تکمیل مسیر کندروی جنوبی و رمپ‌های خروجی آن به طول 2 کیلومتر شامل زیرسازی، اجرای نهر و جدول، اجرای بتن غلتکی و آسفالت که می‌بایست متعاقب انحراف ترافیک انجام شود، از جمله اقدامات پیش رو در این پروژه است.