سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حملات گسترده حزب‌الله طی امروز - پنجشنبه یک مقام مقاومت لبنان بار دیگر رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مدت اسم گلرهای پرسپولیسی زیادی برای حضور در این تیم مطرح شد اما هیچ‌کدام با استقبال چشمگیر مواجه نشدند. نمی‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌خوانید بالاخره تکلیف دروازه پرسپولیس روشن شده یا نه اما داستان روزهای گذشته این بوده که علیرضا بیرانوند مثل همیشه ناز کرده و اسم دروازه‌بان‌های دیگر برای حضور در پرسپولیس مطرح شده. اینکه طرح این اسامی چقدر محدود به رسانه‌ها و خبرنگاران بوده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حملات گسترده حزب‌الله طی امروز - پنجشنبه یک مقام مقاومت لبنان بار دیگر رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرمای بالای 50 درجه سانتی گراد در فهرج، 2 نفر از کارکنان اداره برق را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرمای بالای 50 درجه سانتی گراد در فهرج، 2 نفر از کارکنان اداره برق را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن تجارت الکترونیک تهران در گزارشی گردش مالی بازار خرید و فروش ابزارهای فیلترشکن را در کشور سالانه بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برآورد کرد. انجمن تجارت الکترونیک تهران در گزارشی گردش مالی بازار خرید و فروش ابزارهای فیلترشکن را در کشور سالانه بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برآورد کرد. انجمن تجارت الکترونیک تهران در بخشی از گزارش کیفیت اینترنت ایران در بهار 1403 نوشت است: طبق گزارش اندیشکده‌ی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عوامل مختلفی مانند برخی مواد غذایی، داروها، نوسانات قندخون، تغییر در عادات خواب، عوامل روانی و استرس می‌تواند سردردهای میگرنی را تحریک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای دریافت یارانه نقدی تیرماه 1403، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند: یارانه نقدی تیرماه 1403 در تاریخ‌های 25 و 30 تیرماه واریز می‌شود. دهک‌های اول تا سوم در تاریخ 25 تیر و دهک‌های چهارم تا نهم در تاریخ 30 تیر یارانه خود را دریافت خواهند کرد. میزان یارانه معین شده برای دهک‌های اول تا سوم، مبلغ 400 هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم، مبلغ 300 هزار تومان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

آذری جهرمی در واکنش به ادعای رئیس ستاد جلیلی درباره یک نظرسنجی انتخاباتی، پرسید که چگونه برآورد دستگاه‌های امنیتی به دست او رسیده است و یادآور شد که او در مرخصی است. جهرمی ابراز امیدواری کرد که مردم با رأی خود به این عملکردهای غیرقانونی خاتمه دهند. این پاسخ تند به سرعت در فضای سیاسی بازتاب پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 روزهای 21 و 22 تیر گفت: نتیجه آزمون نوبت دوم در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان اواخر مرداد 1403 اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوایسانی مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: خوشحال می‌شوم دوران حرفه‌ای‌ام را در دینامو به پایان برسانم. گوایسانی مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: خوشحال می‌شوم دوران حرفه‌ای‌ام را در دینامو به پایان برسانم. به گزارش عرشه آنلاین گئورگی گولسیانی همراه با تیم ملی گرجستان در مسابقات یورو حاضر شد و در ترکیب این تیم هم به میدان رفت حالا اما بحث تمدید قرارداد او به یکی از دغدغه های هواداران پرسپولیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسوول گفت: امسال اولویت برنامه های مدیریت مصرف در بخش کشاورزی با مدیریت منابع آب است، که هر یک از چاههای کشاورزی دارای پروانه بهره برداری هستند مدت زمان استفاده از آن درج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام مسوول گفت: امسال اولویت برنامه های مدیریت مصرف در بخش کشاورزی با مدیریت منابع آب است، که هر یک از چاههای کشاورزی دارای پروانه بهره برداری هستند مدت زمان استفاده از آن درج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از تداوم خدمت رسانی به حجاج و اعزام 111 نفر از حجاج به کشور به دلیل وخامت شرایط جسمی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از تداوم خدمت رسانی به حجاج و اعزام 111 نفر از حجاج به کشور به دلیل وخامت شرایط جسمی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مارک زاکربرگ در آستانه یک سالگی جدیدترین شبکه اجتماعی شرکت «متا»، اعلام کرد تعداد کاربران ماهانه فعال «تردز»، به بیش از 175 میلیون نفر رسیده است.