سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک زاکربرگ در آستانه یک سالگی جدیدترین شبکه اجتماعی شرکت «متا»، اعلام کرد تعداد کاربران ماهانه فعال «تردز»، به بیش از 175 میلیون نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اشغالگر در تلاش است تا توافق پیشنهادی با حماس برای آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا را حتی قبل از اینکه عمیقاً پاسخ حماس را بررسی کند، ناکام بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت اشغالگر در تلاش است تا توافق پیشنهادی با حماس برای آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا را حتی قبل از اینکه عمیقاً پاسخ حماس را بررسی کند، ناکام بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در بیانیه‌ای با دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، تاکید کرد: حتماً می‌دانید نیامدن من و شما، اوضاع را بهتر نمی‌کند، اما با آمدن ما و انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست، پس چرا نیاییم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در بیانیه‌ای با دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، تاکید کرد: حتماً می‌دانید نیامدن من و شما، اوضاع را بهتر نمی‌کند، اما با آمدن ما و انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست، پس چرا نیاییم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت امروز همستر را در این مطلب مشاهده می کنید. کارت روزانه همستر کامبت یا کمبو، قسمتی ویژه در بخش Mine است که به‌صورت سه علامت سوال کنار هم نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید و اگر در این کار موفق باشید، 5,000,000 توکن پاداش می‌گیرید. این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند. در گروه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین ثابتی مشاور ارشد سعید جلیلی در توییتی نوشت: دولت سایه‌ای که جلیلی از آن سخن می گوید به معنای دولت سایه برای کل حاکمیت است نه فقط دولت سایه برای قوه مجریه.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین ثابتی مشاور ارشد سعید جلیلی در توییتی نوشت: دولت سایه ای که جلیلی از آن سخن می گوید به معنای دولت سایه برای کل حاکمیت است نه فقط دولت سایه برای قوه مجریه.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس کاظمی جامعه شناس نظرسنجی های انتخاباتی را تحلیل کرد عباس کاظمی جامعه شناس نظرسنجی های انتخاباتی را تحلیل کرد ه گزارش عرشه آنلاین؛ عباس کاظمی جامعه شناس در تحلیلی نوشت 1. نرخ پاسخگویی به سوالات پرسشنامه در نظرسنجی‌ها نسبت به دوره‌ی قبل تغییری نداشته‌است. حدود 52 درصد در زمان نظرسنجی میدانی، حاضر به پاسخگویی نشده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو استاد دانشگاه خوارزمی در تیرماه به دلیل حمایت از دانشجویان مستقل اخراج شدند دو استاد دانشگاه خوارزمی در تیرماه به دلیل حمایت از دانشجویان مستقل اخراج شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ روزنامه اعتماد از اخراج دو استاد دانشگاه که به تازگی به کناره‌گیری از تدریس وادار شده‌اند خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام به کانال 3 هزار میلیارد تومان صعود کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 روزهای 21 و 22 تیر گفت: نتیجه آزمون نوبت دوم در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان اواخر مرداد 1403 اعلام خواهد شد.