سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اورژانس استان تهران اعلام کرد: تصادف عصر پنجشنبه در اتوبان آزادگان پایتخت 9 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت آندریش در تمرین امروز آلمان علاوه بر موهای صورتی‌رنگش با صحبت‌های عجیبی که مطرح کرد خبرساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام 2016 نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان را از طریق برگزاری آزمون استخدامی با اولویت جذب نیروهای بومی این استان صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام 2016 نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان را از طریق برگزاری آزمون استخدامی با اولویت جذب نیروهای بومی این استان صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پست جدید اینستاگرام کلوپ باعث شده است که بسیاری فکر کنند او می‌خواهد هدایت تیم ملی آمریکا را به عهده بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات کاخ سفید اعلام کردند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره تحولات مربوط به توافق آتش بس و گروگان‌گیری بین اسرائیل و حماس گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات کاخ سفید اعلام کردند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره تحولات مربوط به توافق آتش بس و گروگان گیری بین اسرائیل و حماس گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و آزادراه تهران _ کرج گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و آزادراه تهران _ کرج گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت روحانی در واکنش به خبرهایی مبنی بر دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اظهار داشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام اداری جا خوش کرده‌اند، برای ماندن دست و پا می‌زنند. سخنگوی دولت روحانی در واکنش به خبرهایی مبنی بر دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اظهار داشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از امروز کارت‌های پر‌واز‌های داخلی فارسی سازی شدند و این اقدام در کارت‌های پرواز فرودگاه هاشمی نژاد کلید خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از امروز کارت‌های پر‌واز‌های داخلی فارسی سازی شدند و این اقدام در کارت‌های پرواز فرودگاه هاشمی نژاد کلید خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم تولیدکننده فصلی دامداری‌های سنتی در پاییز 98 به کمترین سطح خود، یعنی نرخی معادل منفی 5.2 درصد رسیده و همین تورم برای گاوداری‌های صنعتی در زمستان 98 به کمترین سطح خود، یعنی نرخ منفی 2.3 درصد رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران که در راس هیاتی از بخش دولتی و خصوصی به جاکارتا سفر کرده است، در ملاقات با مقامات ارشد دولتی حوزه توریسم و مدیران گروههای گردشگری اندونزی، راهکارهای تقویت مناسبات دوکشور را در رابطه با توریسم پیگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران که در راس هیاتی از بخش دولتی و خصوصی به جاکارتا سفر کرده است، در ملاقات با مقامات ارشد دولتی حوزه توریسم و مدیران گروههای گردشگری اندونزی، راهکارهای تقویت مناسبات دوکشور را در رابطه با توریسم پیگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادرات نفت خام از آمریکا به اروپا در ژوئن، کاهش یافت و به کمترین میزان در دو سال اخیر رسید.