سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجوز سفر و حضور سرمربی خارجی پرسپولیس به ایران صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی به آزادی بشیر بی آزار واکنش نشان داد علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی به آزادی بشیر بی آزار واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی دولت با اشاره به آزادی بشیر بی‌آزار تأکید کرد: باز هم خبرهای خوش در راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آراء این کمیته را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آراء این کمیته را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌گران معتقدند هر گاه در نظرسنجی‌ها احتمال انتخاب نامزد تند‌رو بالا می‌رود، دلار گران می‌شود. قیمت دلار امروز با افزایش نزدیک به هزار تومانی کف کریدور ششم را از دست داد و یک کانال افزایش پیدا کرد. معامله‌گران معتقدند هر گاه در نظرسنجی‌ها احتمال انتخاب نامزد تند‌رو بالا می‌رود، دلار گران می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت دلار امروز با افزایش نزدیک به هزار تومانی کف کریدور ششم را...

وب‌گاه عصر ایران

در این مقاله بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ را در مدل‌های مختلف به شما معرفی کرده‌ایم. این ساعت‌ها تنوع فراوان و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند. با بررسی انواع این فناوری‌ها و تشخیصنیازهایتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر با اشاره به تصمیمات وزارت نیرو و توانیر برای مقابله با رمزارز‌های غیرمجاز گفت: اشخاصی که اقدام به استخراج غیرمجاز رمز ارز می‌کنند، باید بهای برق مورد استفاده برای استخراج رمزارز را با بالاترین قیمت که همان نرخ صادراتی است (100 برابر)، بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی: کار پای صندوق‌های رای تمام می‌شود؛ به این آمارها نباید دل بست. محمدجواد آذری جهرمی، عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان به نظرسنجی‌های انتخاباتی واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین؛

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر با اشاره به تصمیمات وزارت نیرو و توانیر برای مقابله با رمزارز‌های غیرمجاز گفت: اشخاصی که اقدام به استخراج غیرمجاز رمز ارز می‌کنند، باید بهای برق مورد استفاده برای استخراج رمزارز را با بالاترین قیمت که همان نرخ صادراتی است (100 برابر)، بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی در مطلبی تاکید کرد که باید همه باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند آذری جهرمی در مطلبی تاکید کرد که باید همه باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنند به گزارش عرشه آنلاین؛ "کار پای صندوق‌های رای تمام می‌شود؛ به این آمارها نباید دل بست."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران اعلام کرد که از تاریخ 1403/04/16 در هنگام ثبت اظهارنامه صادراتی در سامانه گمرک، شروطی کنترل خواهد شد و در صورت عدم احراز، بازرگانان مجاز به صادرات نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش با اعلام خبر تصویب آیین‌نامه حمایت از رشد و تربیت اوان کودکی در هیات دولت، گفت: این آیین‌نامه به عنوان اولین سند رسمی جمهوری اسلامی ایران در اوان کودکی، زمینه انجام مطلوب وظایف سازمان تعلیم و تربیت کودک را فراهم خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در سفر اربعین اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین اظهار نظر وزیر صمت درباره وام خودرو موجب شده تا شرایط دریافت وام خودرو 1403 و مدارک لازم برای آن مورد پرسش افکار عمومی قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گمرک ایران اعلام کرد که از تاریخ 1403/04/16 در هنگام ثبت اظهارنامه صادراتی در سامانه گمرک، شروطی کنترل خواهد شد و در صورت عدم احراز، بازرگانان مجاز به صادرات نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ آذربایجان و ارمنستان معادلات قره باغ را تغییر داد؛ سکوت و انفعال روسیه موجب شد تا ایروان از مسکو فاصله گرفته و به بازیگران غربی نزدیک تر شود؛ گزاره ای که میدان را برای حضور کشورهای غربی در منطقه قفقاز را هموار کرد.