سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با برگزاری مناظره‌ای بین کوروش احمدی، دیپلمات سابق کشورمان و فواد ایزدی، استاد دانشگاه مطالعات جهان این موضوع را به بحث گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ربیعی در واکنش به خبرها مبنی بر دخالت برخی میدران مدیران دولتی در انتخابات نوشت: تازه‌واردان کم‌دانش، پر مدعا، و طلبکار از ملت که در سالهای اخیر در نظام اداری جا خوش کرده‌اند، برای ماندن دست و پا می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سوییس در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن، نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو و همچنین مرکز اسلامی شهر زوریخ برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سوییس در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن، نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو و همچنین مرکز اسلامی شهر زوریخ برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قره باغ و به طور مشخص منطقه قفقاز به میدان صف آرایی قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شده است. غرب در تلاش است تا مقدمات صلح در این منطقه را فراهم کند هرچند هنوز نتوانسته اولویت های امنیتی قفقاز را بازتعریف کند. این مقوله به اهرمی قدرتمند در دستان روسیه تبدیل شده تا زمینه را برای توقف یکه تازی بازیگران غیرخودی هموار کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان صداوسیما با تأکید بر آنکه شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت و هر دو در مسیر هم و مکمل یکدیگرند، گفت: اگر جبهه گسترده انقلاب و مقاومت امروز در بالاترین نقطه اقتدارش به سر می‌برد، بخشی را مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این شهید است. امیدوارم ادامه‌دهنده مسیر شهید باشیم و در زنده نگه داشتن یاد او اهتمام ورزیم تا خطی که او دنبال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان صداوسیما با تأکید بر آنکه شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت و هر دو در مسیر هم و مکمل یکدیگرند، گفت: اگر جبهه گسترده انقلاب و مقاومت امروز در بالاترین نقطه اقتدارش به سر می‌برد، بخشی را مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این شهید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، به اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس دولت قبل به طور مشروح و بر اساس آمارهای رسمی پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت، به اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس دولت قبل به طور مشروح و بر اساس آمارهای رسمی پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7 تاکید کرد: به استناد ماده «33» قانون انتخابات ریاست جمهوری، خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، اخلال در امر انتخابات جرم می باشد و هیات های اجرایی و نظارت موظفند در صورت دریافت گزارش در این خصوص مرتکبین را به مراجع قضایی تحویل دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7 تاکید کرد: به استناد ماده «33» قانون انتخابات ریاست جمهوری، خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، اخلال در امر انتخابات جرم می باشد و هیات های اجرایی و نظارت موظفند در صورت دریافت گزارش در این خصوص مرتکبین را به مراجع قضایی تحویل دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت جمعه 15 تیر 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون 2 مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس همدان گزارش شده است‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون 2 مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس همدان گزارش شده است‌.