سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گمرک ایران اعلام کرد که از تاریخ 1403/04/16 در هنگام ثبت اظهارنامه صادراتی در سامانه گمرک، شروطی کنترل خواهد شد و در صورت عدم احراز، بازرگانان مجاز به صادرات نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ آذربایجان و ارمنستان معادلات قره باغ را تغییر داد؛ سکوت و انفعال روسیه موجب شد تا ایروان از مسکو فاصله گرفته و به بازیگران غربی نزدیک تر شود؛ گزاره ای که میدان را برای حضور کشورهای غربی در منطقه قفقاز را هموار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینترنت در جزیره کیش قطع شد اینترنت در جزیره کیش قطع شد به گزارش عرشه آنلاین؛ روابط عمومی شرکت مخابرات در هرمزگان اختلال در اینترنت ADSL جزیره کیش را تایید کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک و طوفان لحظه‌ای مورد انتظار است. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک و طوفان لحظه‌ای مورد انتظار است. در این شرایط جوی، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در سفر اربعین اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده از فیلترشکن بعد از فیلتر شدن «اینستاگرام» و «واتس‌اپ» در پاییز 1401 تا به امروز (طبق نظرسنجی ایسپا در اسفند 1402) سه برابر شده است و به طور میانگین هر کاربر ایرانی در طول روز، چهار ساعت از فیلترشکن استفاده می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 14 تیرماه با افزایش همراه بود قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 14 تیرماه با افزایش همراه بود به گزارش عرشه آنلاین؛ امروز در بازار سکه و طلا شاهد رشد قیمت ها بودیم به نحوی که سکه امامی بار دیگر میانه کانال 42 میلیون تومانی را پس گرفت و دلار یک قدم تا رسیدن به ردیف 61 هزار تومانی فاصله دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران سپاهان نمی خواهند تحت هیچ شرایطی محمد دانشگر را از دست بدهند. مدیران سپاهان نمی خواهند تحت هیچ شرایطی محمد دانشگر را از دست بدهند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از بازگشت میلاد زکی پور به استقلال، آبی ها قصد داشتند همین اقدام را در مورد محمد دانشگر هم انجام بدهند و او را به جمع آبی پوشان برگردانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه کشورهای عربی اعلام کرد امروز (پنجشنبه) نشست فوق‌العاده‌ای را در سطح نمایندگان دائم به ریاست یمن به منظور بررسی «سیاست مقابله با جنایات نسل‌کشی و گسترش شهرک‌سازی صهیونیستی» برگزار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت مخابرات در هرمزگان اختلال در اینترنت ADSL جزیره کیش را تایید

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالانه 16 میلیون نفر در سراسر جهان «فکر خودکشی» به سرشان می‌زند که از این تعداد حدود 800 هزار نفر موفق به اقدام می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند. خودکشی، سیزدهمین علت مرگ‌ومیر در جهان است و طبق تخمین سازمان جهانی بهداشت، سالانه حدود 800 هزار نفر به این دلیل جان خود را از دست می‌دهند. البته برآوردها نشان می‌دهد که موارد اقدام به خودکشی، 20 برابر بالاتر از آمار موارد منتهی به مرگ است...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه سپاهان با انتشار پستی در اینستاگرام از میلاد زکی‌پور تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتیجه دهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 12 تیر ماه 1403) اعلام شد، همچنین تاریخ برگزاری حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 19 تیرماه سال جاری خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتیجه دهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 12 تیر ماه 1403) اعلام شد، همچنین تاریخ برگزاری حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 19 تیرماه سال جاری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مبلغ سه میلیون تومان به صورت علی الحساب به هر یک از 2/6 میلیون بازنشسته صندوق های لشگری و کشوری و 4/2 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در مجموع با 20 ه. م. ت اعتبار پرداخت شد.