سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه 55 آنلاین

استفاده از فیلترشکن در ایران پس از فیلتر شدن اینستاگرام و واتس‌اپ در پاییز 1401، سه برابر شده و به طرز قابل توجهی رونق گرفته است. این موضوع، بازار فیلترشکن را به صنعتی 5 هزار میلیارد تومانی تبدیل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی پورمحمدی در آستانه دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری یک بیانیه منتشر کرد مصطفی پورمحمدی در آستانه دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری یک بیانیه منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در بیانیه‌ای با دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، تاکید کرد: حتماً می‌دانید نیامدن من و شما، اوضاع را بهتر نمی‌کند، اما با آمدن ما و انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان غذا و دارو، از تهیه فهرست جدید محدودیت در واردات مواد اولیه دارویی که مشابه تولید داخل دارد، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر تیکدری مذاکراتی را با مدیران استقلال انجام داد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی آبی پوش شود. مهدی تیکدری یکی از گزینه های استقلال برای فصل آینده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ جواد نکونام، میلاد فخرالدینی را در لیست مازاد خودش قرار داد و به زودی شاهد جدایی این بازیکن از جمع آبی ها خواهیم بود. همچنین کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال هم به دلیل مشکل چشم توانایی بازی کردن حداقل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالکریم حسن بازیکنی ممتاز در سطح قطر محسوب می‌شود و لیگ ستارگان برای بازگرداندن او دندان تیز کرده است. عبدالکریم حسن بازیکنی ممتاز در سطح قطر محسوب می‌شود و لیگ ستارگان برای بازگرداندن او دندان تیز کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان غذا و دارو، از تهیه فهرست جدید محدودیت در واردات مواد اولیه دارویی که مشابه تولید داخل دارد، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز شنبه 16 تیر ماه، در سی و ششمین حراج این مرکز شرکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز شنبه 16 تیر ماه، در سی و ششمین حراج این مرکز شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ده ها نفر از مدیران آموزش و پرورش دردوره های مختلف با صدور اطلاعیه ای حمایت خود را از ریاست جمهوری سعید جلیلی اعلام کردند. ده ها نفر از مدیران آموزش و پرورش دردوره های مختلف با صدور اطلاعیه ای حمایت خود را از ریاست جمهوری سعید جلیلی اعلام کردند. سردر وزارت آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی یک نظر سنجی عجیب منشتر کرد محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی یک نظر سنجی عجیب منشتر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ در حالی که مرکز افکار سنجی ایسپا (وابسته به جهاد دانشگاهی) که زیر نظر دولت است در آخرین نظرسنجی خود پیشتازی مسعود پزشکیان را به پیش بینی کرده است، محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در توئیتی بدون ذکر منبع مدعی شده است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیومی گفت: مراکز پاسخگویی و استعلام ثبت احوال آماده ارائه کد ملی از طریق تماس تلفنی خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: قیومی گفت: مراکز پاسخگویی و استعلام ثبت احوال آماده ارائه کد ملی از طریق تماس تلفنی خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: واعظی گفت: شب گذشته از برخی استان‌ها خبر رسید که در حوزه‌هایی که دور اول، رای آقای پزشکیان بیشتر بوده، مسئولین صندوق‌ها را تغییر می‌دهند و این اتفاقاتی عجیب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واعظی گفت: شب گذشته از برخی استان‌ها خبر رسید که در حوزه‌هایی که دور اول، رای آقای پزشکیان بیشتر بوده، مسئولین صندوق‌ها را تغییر می‌دهند و این اتفاقاتی عجیب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال تعلیق سناتور افغانستانی‌الاصل پارلمان استرالیا فاطمه پیمان از حزب کارگر به دلیل حمایت از فلسطین، این قانونگذار از حزب حاکم استعفا داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شناگرانی که در المپیک این ماه پاریس برای کسب طلا می‌جنگند، از جدیدترین لباس‌های شنا استفاده می‌کنند که سلاح مخفی آنها در استخر است.