سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنیاد مستضعفان با صدور بیانیه‌ای ادعای حمایت رئیس این بنیاد از یک کاندیدا را صراحتاً تکذیب کرد. در آستانه برگزاری انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان با صدور بیانیه‌ای، از آحاد مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ آرا در روز جمعه دعوت کرد و همچنین ادعای حمایت رئیس بنیاد مستضعفان از یک کاندیدا را صراحتاً تکذیب کرد. در متن بیانیه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ سه میلیون تومان به صورت علی الحساب به هر یک از 2/6 میلیون بازنشسته صندوق های لشگری و کشوری و 4/2 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در مجموع با 20 همت اعتبار پرداخت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: نیمی از قبوض برق تهرانی که حدود 580 هزار مشترک می‌شود پاداش کم مصرفی دریافت کرده و حدود 150 هزار مشترک هم قبوض برق صفر دریافت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که در میان اعضای سیاسی و امنیتی کابینه صهیونیستی درخصوص توافق اسرا اختلاف نظر وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

توسعه‌دهندگان پروژه بیت تنسور (Bittensor)، یک شبکه غیرمتمرکز هوش مصنوعی، به دنبال شناسایی یک سوءاستفاده امنیتی مشکوک که چندین کیف پول را هدف قرار داده بود، این شبکه را به طور موقت متوقف کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: نیمی از قبوض برق تهرانی که حدود 580 هزار مشترک می‌شود پاداش کم مصرفی دریافت کرده و حدود 150 هزار مشترک هم قبوض برق صفر دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی دولت روحانی در گفتگویی از چگونگی بر هم خوردن توافق احیای برجام می‌گوید. علی اکبر صالحی از چگونگی برهم خوردن توافق احیای برجام می‌گوید. او در پاسخ به این سوا گفته می‌شود که آقای جلیلی با مانع تراشی، جلوی توافق احیای برجام در دولت رئیسی را گرفته است، گفت: توافق در آستانه تمام شدن بود؛ قرار بود شهید امیرعبداللهیان برای امضای توافق برود. ظاهرا در شورای عالی امنیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت های پزشکی کشور گفت: مزاحمان تلفنی اورژانس و افرادی که مکرر تماس می گیرند، به مراجع قضایی معرفی و تنبیهات اجتماعی برای آنان پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه سپاهان با انتشار پستی در اینستاگرام از میلاد زکی‌پور تشکر کرد. باشگاه سپاهان با انتشار پستی در اینستاگرام از میلاد زکی‌پور تشکر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ میلاد زکی‌پور مدافع فصل پیش سپاهان با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز فوریت های پزشکی کشور گفت: مزاحمان تلفنی اورژانس و افرادی که مکرر تماس می گیرند، به مراجع قضایی معرفی و تنبیهات اجتماعی برای آنان پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 22 ساله مشهور به گربه در مشهد به دختر 18 ساله در خانه شان تجاوز کرد پسر 22 ساله مشهور به گربه در مشهد به دختر 18 ساله در خانه شان تجاوز کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ تبهکار 22 ساله معروف به «گربه» که به اتهامات مختلف تحت تعقیب پلیس بود در حالی روی تخت بیمارستان دستگیر شد که یک هفته قبل نیز پاکبان مشهدی را در سانحه رانندگی به کام مرگ فرستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بعد از دیپلمات اسدی و حمید نوری، بشیر بی‌آزار هم با پیگیری‌های مستمر دستگاه دیپلماسی به وطن بازگشت، هم خبرهای خوش در راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منبعی در حزب‌الله لبنان امروز - پنجشنبه - به الجزیره گفت: حملات ما در حال حاضر ادامه روند واکنش به ترور فرمانده نظامی «محمد نعمه ناصر» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار تهران گفت: برای نمایندگان معرفی شده 2 نامزد انتخابات برای حضور در شعب اخذ رای کلانشهر تهران، کارت صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: فردا روز بسیار مهمی است و حضور پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و صرف حضور پای صندوق رأی اهمیت دارد. فرمانده کل ارتش تصریح کرد: فردا روز بسیار مهمی است و حضور پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و صرف حضور پای صندوق رأی اهمیت دارد. به گزارش عرشه آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تحقیقات صنعتی ارتش که صبح امروز...