شنبه 29 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند روز قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و از ربوده شدن دختر 5 ساله‌اش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن باقری، از نمایندگان کارگری شورایعالی کار، از خاتمه بدون نتیجه شورایعالی کار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تردیدی نیست که مردم، یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و هر زمان که حضور آن ها در صحنه تضعیف شود، این مساله تاثیرات مستقیم خود را بر بنیان های قدرت و منافع ملی کشور نیز نشان خواهد داد. از این رو، نظام حکمران بایستی تقویت مولفه کارآمدی و عیان شدن جلوه های عینی این مساله در قالب زندگی روزمره مردم را در دستورکار خود داشته باشد. موضوعی که در سطح کلان می تواند سرمایه اجتماعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اینکه نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که کشتی آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار جهش 105 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز شاهد روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود؛ در حالی که روز شنبه و یکشنبه نیز با کاهش مالکیت حقیقی در بازار سهام مواجه بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق روسیه گفت که رئیس‌جمهور فرانسه سفر خود به اوکراین را به تعویق انداخت چون «بزدل بالفطره» است. کاخ الیزه دوشنبه اعلام کرد سفر امانوئل ماکرون به اوکراین که از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود، باز هم به تعویق افتاد و «در هفته‌های آینده» انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد ساخت بیش از 2 میلیون مسکن هستیم، بیان کرد: در مسئله زمین و مسکن که از مسایل مهم و دغدغه‌های خانواده‌هاست، اعلام‌کردیم که نیاز کشور بیش از آن چیزی است که تاکنون کار شده و باید سالی یک میلیون مسکن ساخته شود. رییس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد ساخت بیش از 2 میلیون مسکن هستیم، بیان کرد: در مسئله زمین و مسکن که از مسایل مهم و دغدغه‌های خانواده‌هاست، اعلام‌کردیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این سومین مرتبه است که سفر امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور جوان فرانسه به اوکراین به تعویق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبنم مقدمی با انتشار یک مطلب در اینستاگرامش به حضور بلاگر اینستاگرامی در تئاتر واکنش نشان داد. شبنم مقدمی با انتشار یک مطلب در اینستاگرامش به حضور بلاگر اینستاگرامی در تئاتر واکنش نشان داد. چند روز پیش فیلمی از اجرای نمایشی با حضور بلاگر‌های اینستاگرامی منتشر شد و منجر به اعتراض اهالی تئاتر نسبت به حضور این افراد در صحنه تئاتر گردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی اداره امنیت عمومی اردن اعلام کرد که پس از دریافت گزارشی توسط پلیس اربد مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در یکی از مناطق این استان، نیروهای امنیتی محل را تفتیش کردند و قطعاتی از یک پهپاد را پیدا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویکرد نادرستی در میان برخی از مردم که کم هم نیستند، وجود دارد که صاحبان ثروت را به نوعی ظالم یا فاسد می‌دانند و تصور می‌کنند که اموال آنان از راه دزدی و فساد به دست آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: معاون اول رئیس‌جمهور در حالی حکم واگذاری پرسپولیس به صندوق‌های بازنشستگی را ابلاغ کرد که این باشگاه حدود 600میلیارد تومان زیان انباشته دارد و طبق قانون هفتم توسعه، واگذاری بنگاه‌های ورشکسته در قالب رد دیون ممنوع است. از سوی دیگر قرار دادن بار مالی اداره باشگاه بر دوش صندوق‌هایی که با چالش ناترازی مواجهند، هیچ توجیهی ندارد. این واگذاری مدیریت باشگاه را از کنترل دولت خارج نمی‌کند و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر اونس طلا، امروز به 2,180 (دو هزار و یکصد و هشتاد) رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا ثبات را تجربه کرده است و هر اونس طلا به 2,180 (دو هزار و یکصد و هشتاد) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است. هر گرم طلای 18 عیار هم دیروز 3106100 معامله شد و قیمت جدید تا ساعات دیگر اعلام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که چت جی پی تی 17 هزار برابر بیشتر از یک خانواده برق مصرف می کند.