یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفته است که دهلی‌نو و کابل روابط تاریخی و پیوند تمدنی داشته و این 2 موضوع روابط 2 کشور را تعیین می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد که که مساله فلسطین، مساله اصلی سوریه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلیسای واتیکان در واکنش به انتقادات از اظهارات رهبر کاتولیک‌های جهان درباره تسلیم شدن اوکراین در جنگ با روسیه، بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام بانک جهانی ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک در میان 217 کشور و منطقه خودمختار در رتبه 73 قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان صدر گفت: با جمع آوری کمک های بشردوستانه اندکی از مایحتاج آنها را در جهاد، روزه داری و افطاری تأمین خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری جوانی 24 ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکی و انتشار آن‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: انسجام بین مردم و مسئولان، مولفه اساسی در اقتدار کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موعد اولین روز ماه مبارک رمضان در برخی کشورهای عربی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان اولین روز ماه مبارک رمضان در برخی از کشورهای عربی مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام علاقه معین برای بازگشت به ایران و همچنین اعلام نظر مدیران فرهنگی برای فراهم بودن شرایط بازگشت معین به کشور درصد بسیار کمی احتمال دارد که او بعد از تور کنسرت استانبول به ایران بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و محمدعلی ابطحی به حادثه درگیری در درمانگاه قم واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی عقب نشست و به 36,450,000 (سی و شش میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 2.06 درصدی داشته است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای داخلی امروز (دوشنبه 20 اسفند 1402)، روندی آرام و با نوسانات جزئی را تجربه کردند و اکثر پرطرفدار داخلی با کمترین تغییر قیمت یا افت در بازار قیمت‌گذاری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که «آنچه در غزه روی می دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس نسبت به اعتراف ارتش اسرائیل در مورد به شهادت رساندن یک پیرمرد فلسطینی بی‌گناه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا با توجه به کاهش یکباره نرخ ارز در بازار امروز که هر دلار آمریکا حدود 1250 تومان کاهش داشت، سبب شد که سکه حدود یک میلیون و 100 هزار تومان نسبت به روز گذشته (شنبه) ارزان‌تر شود.