سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن «محمدصالح جوکار» بار دیگر راهی مجلس شد. در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن «محمدصالح جوکار» بار دیگر راهی مجلس شد. جوکار با تعداد 81 هزار 634 رای و کسب 51.87 درصد رای نامزدها دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به عنوان منتخب این حوزه انتخابیه معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع لبنانی از حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب این کشور خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور اراضی کشور با تکذیب خبرها و کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آزاد شدن و امکان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون نیاز اخذ مجوز اعلام کرد: طبق ماده یک قانون حفظ کاربری هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور، دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عوارضی آزاد راه تهران - پردیس گفت: تمام باجه های نقدی آزاد راه تهران - پردیس مسدود و همه آنها الکترونیکی می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، بعد از شکست در انتخابات مجلس دوازدهم در کانال تلگرامی خود بیانیه ای صادر کرد. محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، بعد از شکست در انتخابات مجلس دوازدهم در کانال تلگرامی خود بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه باهنر به شرح زیر است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات آذربایجان غربی نتایج حوزه انتخابیه ارومیه را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شمارش آرای مردم در شعب أخذ رأی، چهار نماینده منتخب مردم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 مهاجم، رستوران یکی از بیمارستان‌های ترکیه را به رگبار بستند و فرار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با شمارش آرای مردم در شعب أخذ رأی، چهار نماینده منتخب مردم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در این استان از کشیده شدن انتخابات در حوزه بیرجند، در میان و خوسف به دور دوم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در این استان از کشیده شدن انتخابات در حوزه بیرجند، در میان و خوسف به دور دوم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درخصوص فرآیند صدور احکام نومعلمان و پرداخت معوقات حقوق معلمان حق‌التدریس توضیح داد. وزیر آموزش و پرورش درخصوص فرآیند صدور احکام نومعلمان و پرداخت معوقات حقوق معلمان حق‌التدریس توضیح داد. رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با اعلام آغاز فرآیند صدور احکام و اینکه این احکام به زودی صادر می‌شود، در خصوص پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها که مقرر شده بود تا پایان سال پرداخت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل به مصر و قطر اعلام کرده است که تا زمانی که حماس لیستی از اسرای زنده را ارائه ندهد و پاسخی جدی به تعداد اسرای فلسطینی که میانجی‌ها به عنوان بخشی از توافق بین‌المللی آزادی پیشنهاد کرده‌اند، ارائه نکند، دور دیگری از مذاکرات را برگزار نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان گفت: بهتر است اسرائیل با حزب‌الله بازی نکند و اسرائیل این را به خوبی می‌داند.