سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج تحقیقات نشان داده است که چنین طوفان‌های بزرگی به دلیل گرمایش جهانی به دلیل گرم‌شدن اقیانوس‌ها و جو بیشتر می‌شود. نتایج بررسی کنونی نشان داد که طوفان‌ها آنقدر قوی می‌شوند که ممکن است به دسته جدیدی برای طبقه‌بندی آن‌ها نیاز باشد. طوفان‌ها ممکن است کمتر، اما شدیدتر شوند و بحث‌هایی را پیرامون نیاز به افزودن رده 6 به مقیاس سافیرسیمپسون برانگیزد. این مقیاس طوفان‌ها را بر اساس سرعت باد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شلیک مرگبار یک سرباز ارتش آلمان چهار نفر از جمله یک کودک در شمال غربی این کشور به قتل رسیدند و مظنون خود را به پلیس تسلیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنرانی ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در هفتمین نشست سران مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که این تشکیلات «تنها مرجع قانونی» برای اداره غزه پس از جنگ خواهد . بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل در پیامی به مصر و قطر به عنوان میانجی‌های توافق آتش بس شرط تازه رو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان، ابعاد بیماری‌های جو بایدن را بررسی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناسا از پوشش برف ایران عکس منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان گفت، کسانی که از روند انتخابات شکایت دارند می‌توانند تا 17 اسفند ماه برای شورای نگهبان مستندات خود را ارسال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان، مهلت ارسال شکایات از روند انتخابات را تا 17 اسفندماه اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از 13 روز، اینترپل جهانی با وجود درخواست ایران هنوز برای امیرحسین شریفیان؛ مالک فراری کوروش کمپانی اعلان قرمز صادر نکرده است. بعد از 13 روز، اینترپل جهانی با وجود درخواست ایران هنوز برای امیرحسین شریفیان؛ مالک فراری کوروش کمپانی اعلان قرمز صادر نکرده است. چهار روز پیش بود که مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: در 29 بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شلیک مرگبار یک سرباز ارتش آلمانی، چهار نفر از جمله یک کودک به قتل رسیدند؛ مظنون نیز خود را به پلیس تسلیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی آتش نشانی: با تلاش آتش‌نشانان 30 نفر به سلامت خارج شدند وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی ساختمان در ساعت 11:10 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 30 تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در محله تهرانپارس خبرداد.