سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات مجلس در تهران اعلام شد. نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات مجلس در تهران اعلام شد. آیا سونامیِ آرایِ سفید در تهران ایجاد شده است؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 99 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 18 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت سیبا موتور شرایط ثبت نام نقدی کشنده تک محور FAW J6P 460 را اعلام کردِ محصولات این طرح هفته دوم اردیبهشت 1403 تحویل مشتریان خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فروش سکه طلا در سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از برگزاری جلسه با مدیران سازمان راهداری برای تعییت قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده باران در تهران از بعد از ظهر دوشنبه (14 اسفند) و افزایش نسبی دما خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله وافی پیروز رقابت سه نفره و مجدداً نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1395 یعنی آخرین سرشماری رسمی یک میلیون و 430 هزار نفر از دختران ایرانی تا 25 سالگی ازدواج نکرده بودند. مدیر گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در دهه 50 خورشیدی 80 درصد دختران ایرانی تا 25 سالگی ازدواج کرده بودند در حالی که در آخرین سرشماری رسمی یک میلیون و 430 هزار نفر از دختران ایرانی تا 25 سالگی ازدواج نکرده بودند. به گزارش عرشه آنلاین، حوزه دستیار رئیس‌جمهور در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 30 تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در محله تهرانپارس خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدار هادی چوپان با آرنولد را ببینید. رقابت‌های آرلوند کلاسیک توسط کمپانی NPC از 11 اسفند (امروز) آغاز می‌شود که یکی از اتفاقات جالب آن حضور هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران، برای اولین بار در این رقابت‌ها است. دیدار هادی چوپان با آرنولد را ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دولت سیزدهم دستور ویژه‌ای را خطاب به وزیر کشور درباره سیل سیستان و بلوچستان صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسینعلی شهریاری و فداحسین مالکی با شمارش آراء حوزه انتخابیه زاهدان در مجلس ماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیگو 8 پرو هیبرید e پلاس، تیگو 8 پرومکس، فونیکس FX و تیگو 7 پریمیوم از 12 اسفند 1402 ه صورت قسطی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از برگزاری جلسه برای تعییت قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار رفسنجان خبر داد: از مجموع آرای صحیح 117 هزار و 269 رای در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی با 56 هزار و 492 رای 48.17 درصد آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان منتخب معرفی شد.