یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پولیتیکو نوشت: سربازان فرانسوی برای شرکت در درگیری‌های شدید علیه دشمنی که می‌تواند از نظر قدرت آتش با آنها برابری کند، آماده می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مرودشت در مجلس یازدهم خطاب به ابراهیم رئیسی درباره فساد چای دبش نوشت: نصفش در زمانی که رئیس قوه قضائیه بودید و نصف دیگرش زمانی که رئیس قوه مجریه بودید اتفاق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی در سال جاری ضمن تقویت سامانه پل همگام با استانداردهای جهانی، «پل پی» را نیز در بستر پل ایجاد کرد که امکان خرید و پرداخت‌های دوره‌ای مانند اقساط، اجاره و قبوض را بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم یا cvv2 فراهم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه امنیتی اسرائیل در یک نشست اضطراری، آخرین تحولات مربوط به توافق آتش‌بس در غزه را بررسی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه نوروز، تقریبا هیچ بلیتی برای مقاصد محبوب گردشگری موجود نیست و اگر از یک ماه پیش برای سفر خود برنامه‌ریزی نکرده و بلیت نخریده باشید، باید با سفر در ایام نوروز خداحافظی کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در طرح کالابرگ الکترونیکی میزان حمایت دولت از یک میلیون و 200 هزار ریال (اعتبار تشویقی کالابرگی) به 2میلیون و دویست هزار ریال افزایش می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری گزارش دادند که میان سران اسرائیل بر سر مساله ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان مشاجره شدید لفظی رخ داده است.

وب‌گاه عصر ایران

ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می‌کنید فضانوردان چقدر حقوق می‌گیرند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش فرانسه مدعی شد چهار پهپاد نیروهای یمنی را که به سمت حوزه مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در خلیج عدن به پرواز درآمده بودند، هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کرد آن هم در شرایطی که این خودروساز علاوه بر انجام تعهدات در قبال مشتریان مشغول خانه‌تکانی در سبد محصولاتی خود بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کرد آن هم در شرایطی که این خودروساز علاوه بر انجام تعهدات در قبال مشتریان مشغول خانه تکانی در سبد محصولاتی خود بود. این اتفاق می تواند بازار خودرو را تا حدی نگران کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین جلسه کمیته فنی اتحادیه پایاپای آسیا با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو، پول‌های دیجیتال بانک های مرکزی به صورت برون‌مرزی و چند جانبه بررسی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور طی 11 ماه امسال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند ثبات را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,785 تومان بود که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه کرده است.