یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در رابطه با موضوع لو رفتن سوالات آزمون وکالت روز جمعه 18 اسفند 1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

داده‌های دیوار نشان می‌دهد در سال جاری آگهی گوشی‌های سامسونگ در صدر بوده اما آیفون رکوردشکن جستجو برای موبایل بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع فرانسه مدعی ساقط کردن چهار پهپاد در خلیج عدن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نفت اعلام کرد که سهمیه بنزین نوروزی اختصاص نمی‌یابد.

وب‌گاه گسترش

نظر تحلیلگران درباره وضعیت بازار و قیمت دلار به دو دسته تقسیم می‌شود. یک دسته از تحلیلگران معتقدند که بازار خالی است و قیمت دلار کشش اصلاح را دارد. این افراد به دلیل ریسک بالای خرید دلار در محدوده فعلی، بازار را خالی می‌دانند و انتظار دارند که قیمت دلار در آینده اصلاح شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اطلاعات از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی 14 ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده‌ی اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضاییه و بانک مرکزی، بزرگترین شبکه‌ی سازمان یافته‌ی قمار و شرط بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص لو رفتن سوالات روز گذشته آزمون وکالت توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنرانی «وضعیت اتحادیه» بایدن موجی از گمانه زنی ها در باب ابتکار عمل های رئیس جمهوری جهت عبور از ترامپ را به دنبال داشت. بسیاری می گویند سخنرانی سالانه بایدن، بی سابقه بود، اما گروهی دیگر آن را تنها برگ برنده بایدن در برابر رقیب قلمداد می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست روسای قوای مجریه و قضائیه و مقننه با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف ساعتی پیش به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروهی از محققان اعلام کردند شمشیر زنگ‌زده‌ای که به کمک یک قلاب از یکی از رودخانه‌های واقع در انگلستان بیرون کشیده شده بود، درحقیقت یک سلاح وایکینگی است که به حوالی 850 تا 975 میلادی تعلق دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دقایقی قبل یک ساختمان در تقاطع حافظ و پل کریم‌خان دچار آتش‌سوزی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه، نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان «نازی‌های عصر» ثبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا شرایط شماره گذاری خودروهای تولیدی با مدل سال 1403 را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حساب رسمی سایبرتراک در شبکه اجتماعی ایکس ویدیویی از عملکرد آفرود این خودرو در Hell's Revenge منتشر کرده است. Hell's Revenge یکی از مناطق پرطرفدار میان علاقه‌مندان به آفرود در آمریکا است که رانندگی در آن چالش‌های مخصوص به خودش را دارد.