جمعه 28 اردیبهشت 1403

ارتفاع برف در این شهر به بیش از نیم متر رسید

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ارتفاع برف در این شهر به بیش از نیم متر رسید

شریعت‌پناه اظهارکرد: هم‌اکنون ارتفاع برف شهرستان سردشت به بیش از 50 سانتی‌متر رسیده و با وجود برف‌روبی مأموران راهداری، به دلیل وزش باد و کولاک امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی شهرستان سردشت به بیش از نیم‌متر رسید.

عبدالطیف شریعت پناه در این زمینه افزود: ارتفاع برف در جاده‌های کوهستانی این شهرستان به بیش از 50 سانتی‌متر رسید و برف‌روبی تنها با بولدزر امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: مأموران راهداری این شهرستان با توجه به بارش سنگین برف در جاده کیله سردشت، برف‌روبی این مسیر را با استفاده از بولدزر انجام می‌دهند.

خبر مرتبط برف جان یک شهروند تهرانی را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد یک کوهنورد به دلیل سرمازدگی در ارتفاعات دارآباد جان خود را از دست داد.

شریعت‌پناه اظهارکرد: هم‌اکنون ارتفاع برف در این مرز به بیش از 50 سانتی‌متر رسیده و با وجود برف‌روبی مأموران راهداری، به دلیل وزش باد و کولاک امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.

وی گفت: در گردنه زمزیران مسیر سردشت - مهاباد نیز بارش برف و کاهش دید افقی گزارش‌شده و با توجه به تداوم بارش‌ها، رانندگان باید زنجیرچرخ همراه داشته باشند و وسیله نقلیه خود را به سوخت کافی و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

خبر مرتبط هشدار به مردم تهران و کرج

صادق ضیاییان گفت: سامانه‌های بارشی در برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز (24 دی) موجب بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن می‌شود.

شریعت‌پناه، در خصوص محورهای روستایی این شهرستان هم گفت: با تلاش عوامل راهداری تاکنون راه دسترسی هیچ روستایی در این شهرستان مسدود نشده‌است اما در مسیر سردشت به میرآباد به دلیل ریزش کوه در چند نقطه جاده مسدود شده بود که با حضور عوامل راهداری مشکل رفع و بازگشایی شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ارتفاع برف در این شهر به بیش از نیم متر رسید 2
ارتفاع برف در این شهر به بیش از نیم متر رسید 3