یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارز حج تمتع 1403 اعلام شد + جزئیات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ارز حج تمتع 1403 اعلام شد + جزئیات

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وی بیان کرد: در کشور تصور بر این است که هزینه حج گران است در حالیکه هزینه‌ها در خارج از کشور بر مبنای نرخ ارز خارجی محاسبه می‌شود.

به گفته وی، در حالی که با تلاش صورت گرفته، هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است، اما در خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف هیچ تغییری نسبت به سال‌های گذشته وجود ندارد و این موارد برای زائران باید تبیین شود.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ارز حج تمتع 1403 اعلام شد + جزئیات 2