جمعه 20 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: کارلوس کی‌روش برای شروع تمرینات تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فرخوانده است و قرار است این بازیکنان چهارشنبه ساعت 12 در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی شوند.

خبرگزاری دانا

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حضور نکونام در کادرفنی کامل منتفی نشده و رایزنی‌ها هنوز هم ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با باشگاه فولاد در مذاکره هستیم و حضور نکونام در کادرفنی کامل منتفی نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان اصولی درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: طبق آخرین هماهنگی‌ها و اطلاعاتی که داریم، کارلوس کی‌روش چهارشنبه به تهران می‌آید و پس از آن بحث تشکیل اردو را خواهیم داشت. این اردو با حضور نفراتی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند، تشکیل می‌شود و پس از آن هم تیم برای برگزاری بازی با اروگوئه و سنگال عازم اتریش خواهد شد. وی درمورد زمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

روجر دی‌سا، دستیار کارلوس کی‌روش در آستانه جام‌جهانی فوتبال 2022 به عنوان مربی در تیم ملی ایران مشغول به کار شده است. او در اظهاراتی گفته که زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت deporticos، روجر دی‌سا پرتغالی بخشی از کادر مربیگری کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال مصر بود که اوایل امسال به فینال جام ملت های آفریقا رسید، ولی برابر سنگال شکست خورد. سرمربی سابق اورلاندو پیراتز در آفریقای جنوبی به زودی به تهران می‌آید تا به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به کی‌روش کمک کند. او درباره حضور...

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس کی روش برای شروع تمرینات تیم ملی 24 بازیکن را به اردو فرخوانده است و قرار است این بازیکنان چهارشنبه ساعت 12 در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی شوند.

وب‌گاه فرارو

بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم.

خبرگزاری دانا

مربی تیم ملی فوتبال گشورمان گفت: کارلوس کی‌روش این تیم را می‌شناسد و بازیکنان هم او را می‌شناسند چون در 2 جام جهانی زیر نظر او بازی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم.

وب‌گاه ورزش سه

دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.

وب‌گاه ورزش سه

فده والورده در سومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول توانست گل تساوی رئال را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه مایورکا کند.

خبرگزاری تسنیم

دستیار سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شانس شاگردان کارلوس کی‌روش برای شکستن طلسم صعود به مراحل حذفی جام جهانی بیشتر از ادوار قبلی است.