جمعه 20 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری دانا

به‌نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال به صدارت مهدی تاج همچنان گران‌خَری و اسراف بیت‌المال ادامه داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یک وجه تضمین، لغو تحریم‌هاست و وجه دیگر دور کردن آژانس از رفتار سیاسی و بازی‌های سیاسی است.

خبرگزاری مهر

با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.

وب‌گاه ورزش سه

حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.

وب‌گاه فرارو

تا پیش از این گفته می‌شد که تیم ملی فوتبال در این تاریخ به مصاف تیم امید می‌رود، اما امروز حمید استیلی اعلام کرد امید‌ها اردویی در شهریورماه ندارند و بازی با تیم امید منتفی است.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که اسکوچیچ بدون توجه به هجمه زیاد حواشی و اخبار پیرامون تیم ملی توجه اصلی خود را معطوف به انتخاب بازیکنان و اردوی شهریورماه کرده، بسیاری در انتظار شنیدن خبری داغ هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از منتفی شدن بازی تیم ملی با تیم امید، در حالی از تیم جوانان به عنوان یکی از گزینه‌های اسکوچیچ برای بازی تدارکاتی در 27 شهریور نام برده می‌شود که شاگردان مرفاوی در آن تاریخ برای شرکت در مقدماتی قهرمانی آسیا در قرقیزستان حضور دارند.

خبرگزاری مهر

برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی ایران در حالی در دیدار دوستانه به مصاف اروگوئه از منطقه آمریکای جنوبی می‌رود که تاکنون یوزهای ایرانی عملکرد خوبی برابر تیم‌های این قاره داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی برای اردوی اتریش از سه بازیکن فولاد خوزستان دعوت کرده است و آنها با حضور در سفارت کارهای خروجی خود را دنبال کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال قصد دارد از بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای انجام مراحل حضور در سفارت اتریش و همراهی تیم ملی دعوت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: من و اسکوچیچ بر اساس حوزه وظایفی که داریم کارمان را انجام می‌دهیم اما بهتر است مسئولان فدراسیون هرچه سریعتر تکلیف را مشخص کنند.

وب‌گاه الف

فرزند خلبان بازداشت‌شده ایرانی در آرژانتین برای نخستین بار جزئیاتی از نحوه و چگونگی دستگیری پدر خود و سایر خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی را بیان کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده 50 باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده 50 به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های...