شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

اسطوره فوتبال برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 1970 مقابل اروگوئه، توانست بدون لمس توپ دروازه‌بان اروگوئه را دریبل دهد ولی در ادامه موفق نشد قفل دروازه لاسلسته را باز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود را در شهریورماه بدون حضور لژیونرها شروع می‌کند تا بازیکنان لیگ برتری را آماده حضور در جام جهانی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی‌های لیگ برتر 20 شهریور تعطیل می‌شود تا تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را به بهانه بازی با اروگوئه و یک تیم دیگر آغاز کند.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی ایران هم در این پنجره اردویی را در اروپا خواهد داشت و در صدد برگزاری دو دیدار دوستانه است که احتمالا یکی از بازی‌های ایران مقابل اروگوئه خواهد بود که طبق اعلام رسانه‌های این کشور روز یکم مهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام سازمان لیگ، زمان برگزاری مسابفات لیگ برتر و اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد حسین کنعانی زادگان در اردوی آماده سازی تیم الاهلی قطر در اتریش یکی از آماده ترین نفرات است ودر کنار سایر همبازیان خود از جمله شجاع خلیل زاده برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر آماده می شود.

وب‌گاه ورزش سه

با درخواست اسکوچیچ و موافقت سازمان لیگ بازی های لیگ برتر 20 شهریور تعطیل می شود تا تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را به بهانه بازی با اروگوئه و یک تیم دیگر آغاز کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ برای جمع‌بندی در خصوص بازیکنان داخلی درخواست برگزاری اردو هشت روز قبل از فیفادی را داده و این اقدام را مثبت می‌دانم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که برگزاری اردوی خارج از فیفادی بدون حضور لژیونرها هیچ سودی برای تیم ملی نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر

فدراسیون فوتبال ایران توافق با اروگوئه برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی قصد دارد از این پس و پیش از برگزاری بازی های دوستانه تمرینات بیشتری را برای ملی پوشان در نظر بگیرد تا آنها با هماهنگی وارد زمین شوند.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار دوستانه ایران - اروگوئه در فیفا دی آتی که پیش از این قرار بود خرداد ماه برگزار شود از سوی یکی از مدیران فدراسیون فوتبال تایید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال توافق اولیه برای برگزاری بازی دوستانه را تایید کرد.