شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتحادیه فوتبال اروگوئه تائید کرد که تیم ملی این کشور در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران را تایید کرد.

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه امروز به تهران برسد این ورود به تاخیر افتاده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران را تایید کرد.

وب‌گاه فرارو

مهدی قایدی بازیکنی که از او به عنوان پدیده فوتبال ایران یاد می‌شد روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

علی دایی بدون اینکه هیچ اشاره‌ای به نحوه تنظیم قرارداد‌ها داشته باشد فقط از آن دفاع کرد. آیا علی دایی نمی‌داند که هنگام تقسیم مبلغ قرارداد بازیکن فوتبال ته صف ایستاده و قبل از او کسانی هستند که سهم خود را از این گونه قرارداد‌ها بر می‌دارند؟

وب‌گاه فرارو

رسانه برزیلی مدعی شده که استقلال یک بار دیگر به سراغ ژان کارلوس رفته است. هافبک برزیلی که در زمستان گذشته هدف اصلی نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی بود.

وب‌گاه فرارو

ذی‌حساب فدراسیون آنجا روایت جالبی را تعریف کرد. گفت یک روز جمعه من را به فدراسیون فوتبال کشاندند؛ فردی به اسم آقای... فردی که خیلی جا‌ها می‌گویند دنبال پرونده‌سازی بوده است. اینکه این آقا به دستور چه کسی آمده، چطوری آمده، اصلا ایشان چه کاره است که به فدراسیون بیاید؟ گفت این آقا ما را خواسته و گفته پرونده را بیاور. گفت پرونده را داده و گفته ایشان (عزیزی‌خادم) خلافی نکرده است. بعد گفته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از صبح جمعه برخی رسانه های اروگوئه ای از قطعی شدن برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران در تاریخ 22 سپتامبر مصادف با اول مهرماه در اتریش خبر دادند و هر چند که هنوز قرارداد رسمی این بازی به امضا نرسیده است اما به نظر می رسد که همه چیز قطعی شده و به زودی با امضای نهایی این خبر به طوررسمی از سوی فدراسیون فوتبال ایران و اروگوئه اعلام خواهد شد

وب‌گاه فرارو

عادل فردوسی‌پور در واکنش به حواشی اخیر درباره وریا غفوری گفت: حق وریا بیشتر از اینهاست. امیدوارم احترام بیشتری به او بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دهمین روز تیرماه سال 1401 با بسته ورزشی ایرنا با اخباری همچون برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با اروگوئه، خداحافظی «سیدجلال حسینی» از دنیای فوتبال و تاریخ‌سازی نماینده ایران در پیکارهای سه‌گانه قهرمانی آسیا همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر از همین الان جلوی این ریخت و پاش ها در قرارداد بازیکنان گرفته نشود سال بعد نمی توانیم کار را جمع کنیم.

وب‌گاه فرارو

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر - آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده‌اند حالا صلاح نیز این کار را کرد.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر از همین الان جلوی این ریخت و پاش ها در قرارداد بازیکنان گرفته نشود، سال بعد نمی توانیم کار را جمع کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید در صورتی که سقفی برای قرارداد ها تعیین نشود، در سال های آینده غیرقابل کنترل خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس از ابتدای هفته آتی مذاکرات خود را برای تمدید با رضا اسدی ستاره این تیم را شروع خواهند کرد.