یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه گسترش

باشگاه العربی قطر مهاجم اتلتیکو مادرید را زیرنظر دارد. لوئیس سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه به تازگی از باشگاه اتلتیکو مادرید خداحافظی کرده و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی می‌تواند برود. از روز گذشته در رسانه‌های عربی از تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب مهاجم سابق بارسلونا اخباری منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکانی خود برای حضور در جام جهانی 2022 به مصاف تیمی می‌رود که اگرچه به این رقابت‌ها راه یافته، اما ممکن است بلیت سفر به قطر را از دست بدهد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ایران در دومین بازی تدارکانی خود برای حضور در جام جهانی 2022 به مصاف تیمی می‌رود که اگرچه به این رقابت‌ها راه یافته، اما ممکن است بلیت سفر به قطر را از دست بدهد.

وب‌گاه گسترش

اگرچه مهدی طارمی نتوانست عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد، ولی با نمایش فوق‌العاده‌اش خودش را به عنوان موثرترین بازیکن این لیگ معرفی کند.

وب‌گاه فرارو

فصل فوق‌العاده مهدی طارمی در پرتو با کسب یک عنوان دیگر همراه شد. او در پایان فصل به عنوان «موثرترین» بازیکن لیگ پرتغال شناخته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه العربی قطر لوئیس سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید را زیرنظر دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه العربی قطر لوئیس سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید را زیرنظر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه العربی قطر مهاجم اتلتیکو مادرید را زیرنظر دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای این تیم در پایان فصل از جمع روخی بلانکو ها جدا خواهد شد و باید دید که مقصد بعدی سوارز کدام تیم خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

امید نمازی، مربی سابق تیم ملی می‌گوید فوتبال کانادا و امریکا بسیار به هم شبیه است و این دیدار تدارکاتی را برای این مناسب دانست.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی علی‌رغم آمار فوق العاده در لیگ پرتغال در جایگاه دومین گلزن برتر لیگ پرتغال ایستاد و کفش طلای این لیگ به کاوانی جدید اروگوئه‌ای‌ها رسید.

خبرگزاری مهر

با پایان مسابقات لیگ فوتبال پرتغال، مهدی طارمی دومین گلزن برتر و چهارمین پاسور این رقابت‌ها شد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد ارائوخو با تصمیم پزشکان از فهرست بارسا برای بازی مقابل ختافه جا ماند و این بازی را را خانه تماشا خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ساویو مانه رویای فتح جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه تاریخی ومبلی را دارد.