یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال کره جنوبی برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی 2022 به دنبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های مطرح آمریکای جنوبی از جمله برزیل، شیلی و پاراگوئه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای ورزش تورنتو نوشت: اسپورتال مدعیان آقای گلی در جام‌جهانی قطر را معرفی کرده است که نام‌های قابل توجهی در این فهرست حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

گروه اماراتی که باشگاه منچسترسیتی تنها یکی از دارایی آنهاست آماده اضافه کردن یک تیم فوتبال دیگر به تیم‌های زیرمجموعه این گروه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دیلی میرور، تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت در اولین دیدار خود در جام جهانی باید در روز افتتاحیه این رقابت ها در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم ملی ایران برود. فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تنها 2489 صندلی به طرفداران "سه شیر" تعلق خواهد گرفت. اعضای باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس تا پنجشنبه فرصت داشتند...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال آمریکا در دیداری دوستانه قبل از جام جهانی به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 قطر است که طبق آمارهای فعلی، از مسن‌ترین تیم‌های جام جهانی به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌نظر می رسد جام‌جهانی 2022 قطر آخرین آواز قو برای تعدادی از بازیکنان افسانه‌ای باشد که دوران مدرن فوتبال را تعریف کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحریم‌های گسترده غرب و همپیمانانش علیه روسیه، سبب شده کشورهای عضو سازمان بریکس (BRICS) به سمت ایجاد زیرساخت مالی و مستقل گام بردارند تا از این راه امنیت تراکنش‌های گسترده مالی‌شان به واسطه تحریم‌های یکجانبه غرب به خطر نیافتد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایران یکی از 32 تیم صعود کرده به جام جهانی 2022 قطر رتبه سوم مسن‌ترین تیم‌های جام جهانی را در اختیار دارد. با وجود اینکه تیم ملی فوتبال با هدایت دراگان اسکوچیچ تغییر نسل داده است، اما این تیم بازیکنانی در محدوده سنی 28 تا 33 سال دارد که شاید بعد از جام جهانی 2022 قطر از تیم ملی خداحافظی کنند. تیم ملی ایران با آخرین ترکیب خود در پنجره‌های...

وب‌گاه فرارو

تیم ملی ایران با ترکیب فعلی خود سومین تیم مسن در جام جهانی محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی ایران با ترکیب فعلی خود سومین تیم مسن در جام جهانی محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سومین تیم مسن جام جهانی قطر شناخته شد.

خبرگزاری اکو نیوز