پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اسبقی: خیلی بدشانسیم که اولین بازیمان با الهلال است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسبقی: خیلی بدشانسیم که اولین بازیمان با الهلال است

سرمربی ایرانی الریان می گوید که الهلال قدرتمندترین تیم قاره آسیا است و بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پویا اسبقی، سرمربی ایرانی - سوئدی تیم فوتبال الریان، تأکید کرد که تیمش برای نمایش مطلوب در برابر الهلال در بازی نخست خود در لیگ نخبگان آماده است. این مسابقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه احمد بن علی در دوحه، پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

اسبقی در کنفرانس خبری امروز گفت: «ما در آستانه یک مسابقه مهم هستیم و انتظار داریم نمایش خوبی داشته باشیم، چرا که الهلال تیمی بسیار قوی در خط حمله است.»

سرمربی الریان در ادامه افزود: «ما نقاط قوت الهلال را به‌خوبی بررسی کرده‌ایم و باید با سازمان‌دهی دفاعی محکم و متفاوت از مسابقات لیگ قطر، بازی کنیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم.»

وی افزود: «برای این دیدار کاملاً آماده‌ایم و همه بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند. امیدواریم حمایت گسترده‌ای از سوی هواداران داشته باشیم.»

وی همچنین اشاره کرد:«شرایط تیم ما بسیار خوب است و همه بازیکنان با انگیزه و اشتیاق بالایی برای ارائه بهترین عملکرد در این رقابت‌های قاره‌ای که با سیستم جدید خود سخت‌تر شده‌اند، آماده هستند.»

اسبقی در پایان گفت: «من به تیم الهلال احترام زیادی می‌گذارم. آن‌ها بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند، به‌ویژه الکساندر میتروویچ، و نباید سایر بازیکنان را فراموش کنیم. الهلال قوی‌ترین تیم آسیاست و از شانس بد ما، باید مسابقات را مقابل آن‌ها شروع کنیم.»

اسبقی: خیلی بدشانسیم که اولین بازیمان با الهلال است 2