یک‌شنبه 1 مهر 1403

استاد تبدیل تهدید به فرصت / کونته در آلیانز: به دست آوردن دل دشمن! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استاد تبدیل تهدید به فرصت / کونته در آلیانز: به دست آوردن دل دشمن! (عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، بعد از تساوی تیمش مقابل یووه دور تا دور استادیوم آلیانز گشت و برای هواداران تیم سابقش دست زد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته امروز به تورین برگشت تا این بار در کسوت سرمربی ناپولی مقابل تیمی بایستد که سالها هدایتش کرده بود: یوونتوس.

کونته در نشست خبری پیش از این مسابقه سعی کرد دل هواداران یووه را به دست بیاورد. او به هواداران یوونتوس یادآوری کرد که چه روزهای خوبی را با هم سپری کرده و چقدر به هم علاقه‌مند بوده‌اند.

با اینحال گفته می‌شد که هواداران یوونتوس دل خوشی از کونته ندارند. با اینحال بعد از گذشت چند ساعت گاتزتا و توتواسپورت در گزارشهایی اعلام کردند که در واقع هواداران یووه بر سر نوع برخوردشان با کونته دو دسته شده‌اند. عده‌ای خواهان هو شدن کونته هستند و عده‌ای دیگر می‌خواهند با اینکه او روی نیمکت رقیب می‌نشیند تشویقش کنند.

البته کونته پیش از این هم سابقه حضور در آلیانز به عنوان مربی تیم رقیب را داشت و با عنوان سرمربی اینتر به این استادیوم آمده بود. ولی هر سه مسابقه او با اینتر مقابل یووه در دوران کرونا برگزار شد، در استادیوم‌های خالی از تماشاچی.

پیش از شروع مسابقه مشخص شده بود که متعصب‌های یووه، کوروا سود، بدون شک از کونته به تندی استقبال می‌کنند ولی هواداران عادی در سکوهای دیگر با او مشکلی ندارند.

بعد از اینکه بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید کونته فرصت را مناسب دید تا رابطه‌اش با هواداران یووه را ترمیم کند. با توجه به اینکه ناپولی بازی را نبرده بود کونته می‌دانست که هواداران یووه عصبانی نیستند. او دور تا دور ورزشگاه آلیانز را طی کرده و با حوصله برای همه هواداران یووه دست زد. یوونتوسی‌ها از این حرکت سرمربی سابق‌شان خوشحال شده و جواب او را با تشویق دادند. به نظر می‌رسد کونته از این پس اگر به عنوان مربی تیم رقیب به خانه یووه برگردد دیگر با هواداران مشکلی نخواهد داشت.

استاد تبدیل تهدید به فرصت / کونته در آلیانز: به دست آوردن دل دشمن! (عکس) 2
استاد تبدیل تهدید به فرصت / کونته در آلیانز: به دست آوردن دل دشمن! (عکس) 3