جمعه 28 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منصوری نماینده ایمیدرو گفت: از بین 7500 شرکت دانش بنیان در کشور، 100تا به فعالیت در بخش معادن و صنایع معدنی تمایل دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 15 آبان با تقاضای یک فوریت طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی موافقت کردند. نمایندگان در جریان بررسی فوریت طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره های ارزش در حوزه های صنعتی، تولیدی...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره های ارزش در حوزه های صنعتی، تولیدی و خدماتی موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

امروزه، اینترنت بستری را برای فعالیت‌هایی بوجود آورده که تمام ابعاد زندگی انسان‌هار ا تحت تاثیر خود قرار داده است که علی‌رغم همه فواید آن، آشوب اخیر نشان از مضرات آن را در رهاشدگی این بستر به نمایش گذارد که با توجه به الویت امنیت در کشور، باید بسترهای امن را در اینترنتسازمانهدی و حمایت کرد تا هزینه این فعالیت‌ها به حداقل ممکن کاهش یابند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در آینده بسیار نزدیک مرکز داوری مالکیت معنوی با متولیان دانشگاهی را در سازمان راه‌اندازی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین اجتماعی گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان استفاده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نظر قوانین و مقررات، اینستاگرام تابع شرایط وضع شده در کشور مبداء است. یعنی هر آن چیزی که در جغرافیای تولد اینستاگرام، ارزش یا ضد ارزش محسوب می شود، برای کل کاربران در سراسر جهان یکسان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار طلایی درباره شایعات ابطال و لغو ویزای خود در کانادا واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد فناورانه خودروهای آینده2 را با مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای توانمند سازی صنعت خودرو در چهار زمینه خودروهای برقی و هیبریدی، زیرساخت، روش های تست و آزمون و متصل برگزار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ما فتوایی از مقام معظم رهبری داریم که حفظ شأن این فتوا خیلی مهم است. تنها کسی که این جا می تواند نظر صائب بدهد شخص مقام معظم رهبری است. به نظرمن حرفی که مستند بر یک اجماع نباشد باید درمورد آن مقداری احتیاط کرد. فکر نکنید با شعار دادن، طرف مقابل نگران می شود چون که آن شخص هم اطلاعات دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ما فتوایی از مقام معظم رهبری داریم که حفظ شأن این فتوا خیلی مهم است. تنها کسی که این جا می تواند نظر صائب بدهد شخص مقام معظم رهبری است. به نظرمن حرفی که مستند بر یک اجماع نباشد باید درمورد آن مقداری احتیاط کرد. فکر نکنید با شعار دادن، طرف مقابل نگران می شود چون که آن شخص هم اطلاعات دارد.

خبرگزاری دانا

نظام‌آبادی گفت: این روزها که هپکو به تولید بازگشته است و مدیرعامل جذب نیرو را به مراکز جامع علمی کاربردی این شرکت واگذار کرده و تا پایان سال حداقل 150 نفر جذب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه با تاکید استاندار تهران قرار است نخستین سند گردشگری شهر تهران تدوین شود، گفت: طبق مذاکراتی که با شرکت پست انجام شد، این مجموعه تمایل به واگذاری خانه مستوفی الممالک به شهرداری تهران دارد.