جمعه 28 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: طبق مذاکراتی که با شرکت پست انجام شد، این مجموعه تمایل به واگذاری خانه مستوفی الممالک به شهرداری تهران دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

کاربران کریپتو در ترکیه بسیار مشتاق هستند تا در این بازار ریزشی، عقب افتادگی قبلی خود را در زمینه توسعه اقتصاد بلاکچین را جبران کنند و استامبول را به پایتخت کریپتو جهان تبدیل کنند. ترکیه یکی از فعال ترین کشورها در حوزه رمزارز و بلاک چین است و علاقه آن فراتر از تحرکات بازار و قیمت است.

وب‌گاه گسترش

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: سازمان فناوری‌های نوین رابطه بین استارت آپ‌ها و شهرداری را فراهم می‌کند

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران گفت: اصل تشکیل سازمان فناوری‌های نوین، اجرا و هدایت شهرداری در حوزه فناورانه است.

وب‌گاه گسترش

این روزها همه درباره شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و XM صحبت می‌کنند، خودرویی که جزو پرقدرت‌ترین شاسی بلندهای دنیاست و می‌تواند نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سردوشی به اسم «روا»(Reva) ابداع شده که وقتی کسی زیر آن نمی ایستد، به طور خودکار جریان آب را کاهش می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد گفت: از مهرسال گذشته تا امسال بیش از 60 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی و داخلی در مناطق آزاد انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروز آبادی سرپرست معاونت علم و فناوری ریاستس جمهوری در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با سیاست‌های جدید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حوزه علم و فناوری و نوآوری در کشور‌های زحمات زیادی کشیده و بنیان‌های خوبی گذاشته شده که باید با اقتدار ادامه یابد و توسعه پیدا کند. وی در ادامه به قانون جهش تولید دانش‌بنیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس گزارش سال گذشته مرکز آمار ایران معادل 11 میلیون نفر از طریق شبکه‌های مجازی کسب درآمد می‌کنند. از این میزان حدود 9 میلیون نفر یعنی 83 درصد از طریق اینستاگرام در حال کسب درآمد هستند.

وب‌گاه فرارو

فرزندان افراد مشهور تنها کسانی نیستند که زیر سایه والدین موفق‌شان زندگی می‌کنند. این تجربه‌ای رایج است و تاثیرات آن تا بزرگسالی موج می‌زند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یالت وایومینگ در آمریکا میزبان بزرگترین واحد جذب مستقیم هوا برای حذف دی اکسید کربن اتمسفری خواهد بود. این واحد «پروژه بیزون» نام گرفته و ساخت آن از سال آینده آغاز می‌شود. در صورتیکه همه چیز طبق برنامه پیش برود پروزه مذکور تا پایان دهه ظرفیت فعالیت خود را افزایش می‌دهد تا سالانه 5 میلیون تن دی اکسیدکربن را جذب و به طور ایمن زیر زمین ذخیره کند. به...