پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری دانا

به نظر می‌رسد اگر قرار است چرخ‌های صنعت استان فارس با توان و سرعت بیشتری رو به جلو حرکت کند مسئولان می‌بایست با همت و جدیت و عزم قوی‌تری پاسخگوی مطالبه‌گری‌های صنعتگران باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، محمد کاظم شاه کرمی با اشاره به جزئیات نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی که در موسسه رازی برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد علمی که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) به عنوان سخنران اصلی به این برنامه دعوت شده و علی اسحاقی رئیس موسسه رازی نیز در این مراسم...

خبرگزاری مهر

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نماینده معاون اقتصادی وزیر کشور برای برگزاری استارت آپ سرمایه گذاری استان فارس گفت: فرهنگ کسب و کار، سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور به درستی شکل نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

بدنه و شاسی پرینت سه بعدی شده خودرو انیمال به شرکت لیوکس کمک می کند تا زمان، انرژی و انتشار دی اکسید کربن مرتبط با روند تولید را تا حدود 70 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه گسترش

13 آذر 1401 بهانه ای شد تا از جواد سهامیان مقدم، پیشکسوت صنعت بیمه، تقدیر شود.

خبرگزاری دانا

مهدی لقمان‌نیا گفت: استارت آپ‌ها زمینه ساز شناسایی ایده‌ها است و با استفاده از این رویدادهاست که ایده ها و خلاقیت ها به پیشرفت جوانان در کسب و کار کمک خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت علوم 8 کارویژه در راستای افزایش اشتغال دانش آموختگان در دستور کار دارد که 4 برنامه آن در حوزه فناوری و 4 طرح مربوط به حوزه مهارت‌افزایی و کارآموزی دانشجویان در صنایع می شود.

خبرگزاری مهر

روز مجلس بهانه خوبی است تا کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات آنان در حوزه نظارت و تصویب قوانین تبیین شود.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار گفت: مراسم افتتاحیه اولین رویداد استارت آپ بین المللی شتاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با همکاری دانشگاه بین الملل و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

استارت آپ پراویگ داینامیکس از یک شاسی بلند مفهومی جالب با نام دیفای رونمایی کرده که در نظر دارد آن را به خط تولید انبوه نزدیک کند و ثبت سفارش را نیز آغاز کرده است.

خبرگزاری دانا

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.

خبرگزاری دانا

نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی‌های محلی شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به پدید آمدن مشاغل جدید با ظهور تکنولوژی های جدید گفت: شغل های جدید نیازمند کسب مهارت های جدید هستند و ما باید برای شغل های نوظهور در آینده آموزش های مورد نیاز را ارائه کنیم.