جمعه 28 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری دانا

نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی‌های محلی شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به پدید آمدن مشاغل جدید با ظهور تکنولوژی های جدید گفت: شغل های جدید نیازمند کسب مهارت های جدید هستند و ما باید برای شغل های نوظهور در آینده آموزش های مورد نیاز را ارائه کنیم.

خبرگزاری دانا

محمدی از برگزاری چهارمین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال با 23تیم در کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد اندیشکده لجستیک و زنجیره تامین تاکید کرد و گفت: مجلس در این راستا حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال سرمایه خود را به سمت استارت آپ ها آوردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویژگی‌های فروشندگان موفق: چه در حال معرفی یک استارت آپ به سرمایه گذاران باشید و چه در یک نمایندگی فروش خودرو، مهارت‌های فروش برای همه سرمایه گذاری‌های تجاری حیاتی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدی عابدی درباره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری پارک علم و فناوری و کارگزاری صندوق نوآوری و شکوفایی درصدد برآمده تا خدماتی را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کند. وی با اشاره به تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انواع تسهیلاتی که این صندوق به شرکت‌های دانش...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برغم پایان مهلت قانونی عضویت دستگاه ها اجرایی از جمله وزارت بهداشت برای عضویت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، این وزارتخانه همچنان از عضویت در کارگروه استنکاف می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: با فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و واتس‌اپ، آمارهای رسمی و غیررسمی درباره میزان خسارت واردشده به کسب‌وکارها بر صدر اخبار آمد.

خبرگزاری دانا

نخستین رویدادتولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان لنده امروز و با حضور فعالان فضای مجازی این شهرستان و با حضور مسول نشر و معارف مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشوربرگزارشد.

خبرگزاری دانا

محمدی فهم مشترک و نرم افزار سازی ایدئولوژی را راهگشای مسائل دانست و گفت: هم عرض سازی و رویداد سازی دو تاکتیک جدید دشمن در جنگ شناختی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست هم اندیشی تأسیس و راه اندازی مرکز نوآوری آموزش پزشکی و مراکز مهارتی فن آورانه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. در این نشست سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، میرزازاده مشاور معاون آموزشی دانشگاه، علیزاده مسئول اجرایی پروژه‌های راه...

خبرگزاری مهر

مرکز نوآوری آموزش پزشکی و مراکز مهارتی فناورانه به همراه، آزمایشگاه جامع آموزشی و مراکز آموزشی شبیه سازی بالینی در در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می شوند.