جمعه 28 اردیبهشت 1403

استارت آپ

استارت آپ

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران رتبه چهارم را در تولید علم در حوزه طب سنتی دارد و این دستاورد چشمگیر در سالهای آینده ارتقا می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نسبت به تصویب و اجرای بی‌سروصدای طرح صیانت و همچنین راه‌اندازی گشت ارشاد در اکوسیستم استارت‌آپی ایران هشدار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلاتکلیفی انتخابات اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در یک سال گذشته صدای اعتراض بسیاری از فعالان اقتصاد دیجیتال را درآورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بلاتکلیفی انتخابات اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در یک سال گذشته صدای اعتراض بسیاری از فعالان اقتصاد دیجیتال را درآورده است. این در حالی است که به گفته رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی «بر اساس مصوبه هیات عالی نظارت حداکثر باید تا پایان تیر امسال این انتخابات برگزار می شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سفیر ژاپن در تهران گفت: با وجود تحریم‌ها، ژاپن و ایران همکاری‌های خوبی دارند و در برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه، آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا) برنامه‌های مختلفی اجرا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استارت آپی در میلان کفش های با سیستم بادی، حسگرهای مختلف و اپلیکیشن همراه ابداع کرده که می توان اندازه ضربه گیرهای کفی آن را متناسب با فعالیت مورد نظر کاربر تنظیم کرد.

خبرگزاری مهر

اراک - رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به همکاری این سازمان با زیست بوم دانش بنیان کشور گفت: در راستای تحقق شعار سال موظف هستیم به صورت جدی وارد حوزه‌های دانش بنیان شویم.

وب‌گاه عصر ایران

نیو ES7 از منظر ابعاد برابر با 4912 میلیمتر در طول، 1987 میلیمتر در عرض و 1720 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2960 میلیمتر است.

وب‌گاه گسترش

سیستم وام‌دهی آنلاین چند سالی است که به همت استارت آپ های ایرانی در کشور فعال شده است. این پلتفرم‌ها توانسته‌اند مشتریان حقیقی و حقوقی زیادی را جذب کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین کتاب حوزه اقتصاد دیجیتال تعاون با عنوان «تعاونی پلتفرمی؛ چشم‌اندازی نو برای اقتصاد دیجیتال» رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ترنس پاد» یک استارت آپ کانادایی از یک قطار هایپرلوپ رونمایی کرده که «هواپیمای بدون بال» لقب گرفته و می تواند با سرعت هزار کیلومتر برساعت مسافران را جابه جا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل بیمه مرکزی ایران از تمرکزبر" مردمی شدن صنعت بیمه و شناسایی تمامی ریسک های مطرح دراجتماع" به عنوان یکی از پنج محوراصلی سند تحول این صنعت خبرداد و گفت: توسعه بیمه های درمان تکمیلی برای آحاد جامعه مانند قشرزحمتکش تاکسیران و خادمان سلامت به ویژه مشاغل کم تعداد که درکارگاه های کوچک فعال هستند، از اولویت های بیمه مرکزی است و در راستای تحقق آن اقدامات کار مشترک با نظام...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.