دوشنبه 23 مهر 1403

استاندار سمنان: حمایت از آرمان قدس امسال در فضای مجازی فراگیر شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار سمنان: حمایت از آرمان قدس امسال در فضای مجازی فراگیر شود

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد مقابله مستضعفان با مستکبران جهان است و امسال مردم آگاهانه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این پیام را مخابره خواهند کرد.

در متن پیام علیرضا آشناگر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس که عصر پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام شد آمده است: روز قدس، ابتکاری ماندگار از بزرگ مردی است که نفوذ کلام و قدرت الهی‌اش جادوی ساحران صهیونیست را بی اثر و جهانی را علیه ظلم و بیداد اسرائیل، شورانده است. در ادامه این پیام آمده است: ماه میهمانی خدا به جرعه‌های پایانی خویش نزدیک می شود و شمیم دلنواز آخرین جمعه از این ماه شریف و سراسر خیر و برکت که یادآور حرکتی عظیم و جوششی فراگیر در جهان اسلام به منظور حمایت همه جانبه و گسترده از قدس شریف و حمایت از رنج دیدگان مظلوم فلسطینی است، بیش از پیش به مشام می‌رسد. استاندار سمنان در این پیام گفت: ملت آزادی خواه ایران و تمام نیک اندیشان عالم، امسال در حالی به استقبال این روز بزرگ خواهند رفت که سرتاسر این کره خاکی متاثر از انتشار ویروس کرونا است و انجام برنامه‌های فاصله گذاری هوشمند سبب شد تا امسال به روال سال‌های پیش شاهد انجام راهپیمایی‌های گسترده و باشکوه در محکومیت رژیم کودک‌کش و منحوس اسرائیل و ارباب مزدورش، آمریکای جهان خوار نباشیم، اما پر واضح و مشهود است که قدس در دل‌های مردم مظلوم و تمامی آزادی خواهان از هر کیش و مسلک و تفکری جای گرفته است و هیچ عاملی نمی تواند موجب گسست و انحراف از این هدف بزرگ و متعالی شود. آشناگر تاکید کرد: ملت بزرگ ایران، روز قدس امسال را با بزرگداشت یاد و خاطر شهید قدس، سردار محبوب دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت گرامی داشته و نیک می‌داند که موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم به عنوان واجب شرعی، در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

وی افزود: امسال ملت پر شکوه‌تر از پیش پیام این مناسبت فرخنده و عظیم را با بهره‌گیری از تمام ابزارها و امکانات حقیقی و دنیای مجازی، با صدایی رسا در تمام جهان فریاد خواهد زد تا هیاهوی خنیاگران خائن نتواند ذهن‌های ساده را گرفتار افسون استکبار جهانی و رژیم‌های فاسد منطقه گرداند. آشناگر در این پیام گفت: اینجانب از تمام ملت قهرمان ایران و بویژه مردم شریف و انقلابی استان سمنان و علی الخصوص جوانان رشید و اندیشمند و آگاه استان دعوت می‌کنم با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه‌های اجتماعی، پیام این روز عظیم را به گوش جهانیان ارسال کنند و همزمان با لحظه‌های ناب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نظاره سیمای روشن رهبر معظم انقلاب و استماع کلام مقتدای مقتدر جهان اسلام، حضرت آیت الله خامنه ای از سیمای جمهوری اسلامی ایران، خط مشی روشن و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابله با غده سرطانی اسرائیل، دریافت نموده و از خداوند منان ظهور حضرت منجی و آزادی قدس شریف را تمنا کنند. روز قدس هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان از سوی مردم کشورهای مختلف برای اعلام پشتیبانی از مبارزه آزادی‌بخش مردم فلسطین علیه اشغال سرزمین هایشان، گرامی داشته می‌شود. امام خمینی (ره) با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و تشکیل جبهه متحد اسلامی و انسانی برای تحقق حقوق مظلومان و مبارزه با ظالم و سیاست‌های آن‌ها تا فروپاشی استعمار و استبداد و ایجاد امنیت و آرامش در جهان خواستار شدند.

*س_برچسب‌ها_س*