شنبه 8 اردیبهشت 1403

استاندار: کرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: کرمان پایلوت روابط عمومی کارآمد شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: این استان پایلوت ارتقا و روابط عمومی کارآمد در بخش های مختلف شود زیرا روابط عمومی‌ها در این خصوص می‌توانند نقشی موثر در رسیدن به اهداف دستگاه‌ها ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در نشست با اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان کرمان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی افزود: اطلاع رسانی و روابط عمومی فعالیتی دشوار و در عین حال از حساسیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان کرمان با ترکیب، سطح تحصیلات و تجارب افراد و دستگاه ها، اقدامات هدفمندی را دنبال کند.

استاندار کرمان گفت: توجه مدیران به روابط عمومی موفقیت دستگاه‌ها را در حوزه‌های مختلف نمایش می‌دهد و فعالیت روابط عمومی‌ها انتشار و انعکاس اخبار و نوعی جهت دهی و سازماندهی فعالیت ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشاوره روابط عمومی به مدیران برای مواجهه با گروه های هدف و افکار عمومی افزود: هم اکنون مواجهه چند وجهی رسانه‌ها را در دنیا مشاهده می‌کنیم و در این راستا انتقال پیام و بازخورد آن حائز اهمیت و نوعی فعالیت حرفه‌ای است.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است، گفت: این حوزه باید ضمن صداقت و بی طرفی، اخبار را از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه انتقال دهد.

76 اثر به دبیرخانه 'جشنواره چراغ روشن رابطه' ارسال شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: 'جشنواره چراغ روشن رابطه' امسال به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده است.

عباس تقی زاده با اشاره به ارسال 76 اثر به دبیرخانه این جشنواره افزود: این آثار در مرحله داوری قرار دارند و روز 27 اردیبهشت ماه سال جاری برگزیدگان جشنواره مشخص می شوند.

وی تصریح کرد: رویکرد برگزاری جشنواره 'چراغ روشن رابطه' ثبت تجربه های کارکنان روابط عمومی بوده که به طور قطع برای آیندگان مفید واقع می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*