دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (جمعه) و فردا با ورود یک سامانه بارشی، دمای هوا در استان‌های شمالی، همچنین گلستان و خراسان شمالی بین چهار تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری دانا

حسین قاسم زاده گفت: طی دو ماه گذشته قیمت تخم مرغ به صورت پلکانی افزایش پیدا کرده است که قیمت هر کیلو تخم مرغ در بازار بجنورد از 12 هزار تومان به 22هزار و 500 تا 23 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری دانا

سید رضا مرجان زاده با بیان اینکه گازوئیل، سوخت جایگزین نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در هنگام قطعی گاز است، گفت: این نیروگاه ظرفیت ذخیره سازی سوخت گازوئیل خود را از 40 میلیون لیتر به 70 میلیون لیتر افزایش داد.

خبرگزاری دانا

عصمت بدخشان گفت: براساس آخرین آمار ثبت شده تاکنون از بین 557 دانش آموز ابتدایی که بازمانده و ترک تحصیل بودند 345 دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی ثبت نام شدند.

خبرگزاری ایسنا

موافقت با کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار / بررسی گزارشی درباره وضعیت تبادل رمزارزهای جهان‌روا در کشور / موافقت با واردات آزاد خودروی خارجی و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم شهریور ماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت تاکید کرد که باید روند احداث مسکن زلزله زدگان استان خراسان شمالی با سرعت انجام شود.

خبرگزاری دانا

مجید بیجندی با اشاره به اینکه شاخص خشسکسالی SPEI تا پایان مرداد ماه 1400 برای دوره یک ساله بیانگر رخداد خشکسالی در 77.5 درصد از گستره استان خراسان شمالی است، گفت: براین اساس شهرستان های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان و راز و جرگلان با بیش از 85 درصد، بیشترین میزان خشسکسالی را به خود اختصاص داده اند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام ناصر هدایتی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان های استان، طلاب خواهر و برادر و جوانان هیئتی جهت همکاری در فعالیت های غسال خانه اموات کرونایی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در حال حاضر 80 نیروی طلبه در این عمل فعالیت دارند و در صورت احساس نیاز به این تعداد افزوده خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مهدی مودی با بیان اینکه تاکنون 82 درصد فرهنگیان استان دز اول واکسن کرونا و 17درصد فرهنگیان هم هر دو مرحله از واکسن را دریافت کرده اند، گفت: تا 15 مهرماه تمام فرهنگیان و رانندگان سرویس مدارس واکسینه خواهند شد.

خبرگزاری دانا

طی سال های اخیر در کشور با گسترش رسانه های برخط، وضعیت رسانه های چاپی به حاشیه برده شد و گرانی کاغذ و وضعیت بد اقتصادی نیز بار مضاعفی شد تا شاهد تعطیلی بخش زیادی از این رسانه ها باشیم.

خبرگزاری دانا

علی متقیان با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری 15 پایگاه اوقات فراغت مجازی برای دانش آموزان استثنایی خراسان شمالی فعالیت داشتند، گفت: در این پایگاه ها بیشتر از 60 محتوا توسط مربیان برای این دانش آموزان تولید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی قبل زلزله‌ای با قدرت 5.2 در مقیاس ریشتر شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی را به لرزه درآورد.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 466 دستگاه تراکتور فاقد پلاک وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در استان، تحویل سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی منوط به داشتن پلاک انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

یگانه رحمانی وحید گفت: بیشترین شکایت از مطب پزشکان مربوط به گرانی تعرفه ها، رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، عوارض عمل های جراحی و تزریقات زیبایی هستند.

خبرگزاری دانا

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه باید بسیجیان به دنبال کار جهادی و ترویج فرهنگ اشتغال و تلاش باشند، گفت: بسیجی با شناخت اولویت ها و ضرورت های هر منطقه در خدمت به مردم باید حضور تعیین کننده ای داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در تذکری بر لزوم اجرای تعهدات سازمان برنامه و بودجه درباره مردم زلزله زده استان خراسان شمالی تاکید کرد.