دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

مهدی خطیب زاده با اشاره به اینکه در مجموع تمامی پرسنل آموزش و پرورش استان در تمامی گروه های مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی ها 16 هزار نفر هستند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، 11 هزار نفر شامل 70 درصد از فرهنگیان استان واکسن دوز اول را دریافت کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی برومند تهیه کننده برنامه بهارستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره این برنامه اظهار کرد: برنامه بهارستان یک برنامه گفتگو محوری است که درباره ویژگی ها، مزیت ها، ظرفیت ها، توانایی ها، نیازها، مشکلات، خواستها، امید‌ها و آرزوها، چشم انداز‌های مردم حوزه انتخابیه آن‌ها و چگونگی اقدامات، فعالیت‌ها و تلاش‌های نمایندگان برای تحقق آن می‌باشد. وی افزود:...

خبرگزاری دانا

عبدالله یوسفی گفت: طی خشکسالی های سالی جاری و تنش دمایی به کشاورزان خراسان شمالی در تولید گندم و جو یک میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت وارد شد.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی وضعیت بیمارستان های استان را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران بدحال کرونایی هستند و بیماران سرپایی دارو را از بیمارستان دریافت و در منزل قرنطینه می شوند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته بومهن تهران با زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.9 لرزید، ضمن آنکه در قطور استان آذربایجان غربی 3 زلزله به ثبت رسید.

خبرگزاری ایسنا

وزیر پیشنهادی نیرو با حضور در مجمع نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و خراسان شمالی به سئوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ گفت.

وب‌گاه فرارو

اهدای 4 ونتیلاتور به بیمارستان‌های امام حسین (ع)، بهارلو تهران، بعثت و توحید سنندج، و یک دستگاه برونوسکوپ به بیمارستان امیراعلم تهران در سالی که کرونا نفس ایران را گرفته بود جزو اقدامات دیوار بوده است.

خبرگزاری دانا

علی زاهدی نیا گفت: از ابتدای تاسیس استان خراسان شمالی تا کنون 22 هزار و 375 ولادت با نام مبارک زینب و ترکیبات آن در ثبت احوال استان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری دانا

مجید صفری در رابطه با افزایش قیمت برخی از میوه ها از جمله هویج در روزهای بحرانی کرونا گفت: تاثیر خشکسالی های پی در پی و نبود برنامه ریزی صحیح در حوزه کشاورزی قطعا نقش بیشتری در بالارفتن قیمت ها در مقایسه با افزایش تقاضا توسط مردم دارد.

خبرگزاری دانا

اسماعیل فرجی گفت: بعد از فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با حضور جهادی و میدانی نیروهای نظامی در مبارزه با کرونا، سپاه استان نیز بیش از پیش پای کار بوده و با تمام ظرفیت های نیرویی شامل پرستار، پزشک یار و نیروهای خدماتی همراه دانشگاه علوم پزشکی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیل گیتس و همسرش ملیندا گیتس ده‌ها میلیون دلار برای آموزش زنان و کودکان آفریقایی سرمایه‌گذاری کردند. شرکت Disney که معروف ترین کارتون‌های جهان را می‌سازد پس از زلزله مهیب هائیتی کمک‌های فراوانی به آن کشور کرد. مسی فوق ستاره آرژانتینی برای کودکان بی‌بضاعت کشورش مدرسه می‌سازد.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد و تخت‌های بیمارستانی پاسخگوی تعداد بیماران نیست، گفت: برای بهبود شرایط فعلی از امروز بیمارستان ارتش نیز پذیرش بیماران کرونایی را آغاز کرده است.

خبرگزاری دانا

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و دیگر شهدای کربلا جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز ضمن اینکه از برگزاری مراسم‌های شادی خودداری می کنند، اقدام به برگزاری مراسم قرآن خوانی و صدقه دادن برای شادی روح سالار شهیدان و شهدای کربلا می‌کنند.

خبرگزاری دانا

علی دارابی گفت: گروه‌های جهادی خراسان شمالی در سال‌های گذشته در اکثر نقاط محروم استان به خصوص 80 درصد روستاهای کم‌برخوردار حضور پیدا کردند و خدمات شایانی در موضوعات عمرانی، پزشکی و فرهنگی ارائه دادند.