یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از چالش های سرمایه گذاری در کشور فرایند پیچیده اخذ مجوزهاست؛ گفت: امیدواریم که با عملیاتی شدن کامل سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری شاهد رشد شتابان سرمایه گذاری باشیم.

خبرگزاری دانا

طاهر رستمی با اشاره به اینکه براساس سهمیه ابلاغی از کشور خراسان شمالی 150 نفر را در لیست اعزام ها دارد، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی با علوم پزشکی استان این افراد واکسن را دریافت کرده اند.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هفته گذشته شاهد روند نزولی بیماری در استان خراسان شمالی بوده ایم، اظهار داشت: با آغاز روند کاهشی بیماری در استان به ترتیب بستری ها و موارد ابتلا کاهش پیدا کرده و تعداد فوتی ها با شیب ملایم در حال کاهش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که روند نزولی پیک پنجم آغاز شده است کارشناسان بهداشت و درمان در این زمینه تاکید می‌کنند برای تثبیت شرایط رعایت پروتکل‌ها و اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی است.

خبرگزاری دانا

عباس امینی، جوان 26 ساله ساکن شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم توانسته با فعالیت در زمینه کشت و صنعت پسته علاوه بر درآمدزایی برای خود، لبخند رضایت را بر چهره 138 خانواده دیگر بنشاند و برای آنان ایجاد شغل و درآمد کند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته استان‌های خوزستان، اصفهان و آذربایجان شرقی با زلزله‌هایی بزرگتر از 3 لرزیدند.

خبرگزاری مهر

محمد محمدی بریمانلو عضو تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان که تنها سهمیه المپیک را کسب کرده بود، مبلغ 1 میلیارد و 550 میلیون ریال پاداش گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد محمدی بریمانلو قهرمان جودو جهان از رئیس فدراسیون یک میلیاردو پانصدو پنجاه میلیون ریال پاداش گرفت.

خبرگزاری دانا

محمدعلی شجاعی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن، چهل واحد مسکونی در روستای زلزله زده هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی احداث می شود.

وب‌گاه عصر ایران

قبل از رفتن به کما و بخش آی سی یو از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با تیم سه نفره اش به ویزیت و معاینه حدود 24 هزار بیمار مبتلا به کرونا پرداخته که بعد از ظهر امروز در بیمارستان امام حسن (ع) جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر این اساس ارجائی از امروز رسما شهردار مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت است.

خبرگزاری دانا

مهدی مودی با اشاره به اینکه در مجموع 16 هزار فرهنگی علیه کرونا واکسینه می‌شوند، گفت: در مرحله اول واکسیناسیون 11 هزار فرهنگی واکسن دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

امیر سرتیپ محمد نجاتی گفت: 46 میلیارد تومان اعتبار طی تفاهم نامه ای که سال گذشته بین استانداری و بنیاد حفظ و نشر آثار کشور منعقد شد برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان پیش بینی شد که در انتظار تخصیص هستیم.

خبرگزاری دانا

حسین قاسم زاده گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ طی هفته های اخیر، تعادل گرانی خارج و داخل استان است، تا زمان هایی که استان با کمبود مواجه می شود و اقدام به واردات مرغ دارد، با این افزایش حداقلی بتوانند زیان های احتمالی را جبران کنند.