دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی خراسان شمالی همچنان بحرانی است، گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی 966 نفر بستری هستند و فوتی های امروز به 19 نفر رسیده است که متاسفانه بیشترین تعداد ثبت فوتی های خراسان شمالی طی ایام کرونا است.

خبرگزاری دانا

سید محمد پاکمهر گفت: یکی از دلایل اصلی فاجعه سرایت و اپیدمی کرونا در حال حاضر، افراد فاقد علامت، مبتلا به کرونا هستند که بیماری شان تشخیص داده نمی شود و بیماری را در جامعه منتقل می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت اسماعیل پورعلیزاده مشهور به داریوش علیزاده پیشکسوت عرصه سنتورنوازی، غلامرضا آستی کردیانی خواننده ترانه‌ها و راوی داستان‌های عامه منطقه شرق خراسان و همچنین برات مقیمی پیشکسوت موسیقی مقامی خراسان شمالی را تسلیت گفت. در متن پیام...

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت سه هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

با توجه به اینکه هنوز شهرستان راز و جرگلان با جمعیت 62 هزار نفر فاقد بیمارستان است، بیماران کرونایی این شهرستان به ویژه در این دوره پیک پنجم برای بستری به بیمارستان های شهر بجنورد اعزام می شوند تا تحت درمان قرار بگیرند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته در استان‌های فارس، خراسان جنوبی و یزد زلزله‌های بزرگتر از 4 را تجربه کردند.

خبرگزاری دانا

جلال جهان نیا گفت: پنج بخش بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان با 100 تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته که شامل جراحی، اطفال، داخلی، اورژانس و ccu است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزش باد لحظه‌ای بسیار شدید همراه با گردوخاک، رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ برای این سامانه پیش بینی شده است.

خبرگزاری دانا

امیر سرتیپ محمد نجاتی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی تاکنون پیکر 72 شهید گمنام تدفین شده است، ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان 11 نقطه وجود دارد که از این تعداد 6 نقطه تنها تدفین صورت گرفته و هیچ کاری انجام نشده است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده اداره‌کل منطقه شمال شرق سازمان زمین‌شناسی از روند خزنده پدیده فرونشست در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: نباید از احتمال وجود این پدیده غافل بود؛ چرا که در صورت بروز، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به استان تحمیل خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سید محمد پاکمهر گفت: طی پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی ومتولیان سلامت در استان و نائب رئیس بهداشت در مجلس شورای اسلامی حجم واکسن های وارد شده به استان به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

تشکل‌های کارگری در نامه‌هایی جداگانه در حاشیه معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ضمن تقدیر از حسن انتخاب رئیس جمهور محترم، حمایت خود را از حجت الله عبدالملکی اعلام نمودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: برنامه‌های برخی وزرای پیشنهادی دولت در برخی قسمت‌ها با سیاست‌های کلی نظام مغایرت دارد و لازم است خود وزراء این موضوع را تشریح کنند.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه محدودیت های تردد از 25 الی 30 مرداد در کشور آغاز و اجرایی شده است، گفت: در این بازه زمانی میزان مصرف بنزین در استان خراسان شمالی 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

با آغاز پیک پنجم کرونا در کشور و اوج گرفتن گونه دلتا که گویی با شدت بیشتری در حال پیش روی است، مشکلات عدیده ای متوجه حوزه نیروی انسانی، دارو و فضای درمانی کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس از وارد شدن فشار به نمایندگان مجلس برای ندادن رای مخالف پرده برداری کرد.