یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، سومین مرحله انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش بانوان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، در پیست آزادی تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید که در پایان این رقابتها نتایج زیر به دست آمد: در ماده استقامت جوانان: روژان سهامی از استان تهران مقام اول - شهرزاد اکبری از استان اصفهان مقام دوم - ونوس خدابنده لو...

خبرگزاری دانا

سومین مرحله انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان با معرفی اسکیت بازان برتر پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

سومین مرحله انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته تا 111 درصد رشد صادراتی و تا 300 برابر نیز افزایش واردات داشته است.

خبرگزاری دانا

حسن قاسمی فرد گفت: امسال مرحله دوم طرح ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان اجرایی شد و حدود یک میلیون و 980 راس دام سبک که شامل 90 درصد از جمعیت دام سبک استان بوده اند، واکسینه شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - بخش‌های وسیعی از کشور از افت سفره‌های زیرزمینی آب تاثیر گرفته و قلب دشت‌ها در بحران خشکسالی و بی‌توجهی انسان‌ها چاک چاک شده است؛ صحبت از پدیده ای خزنده به نام فرونشست و مرگ پنهان زمین در ایران است که حیات را تهدید می‌کند.

خبرگزاری مهر

پرونده رقابتهای جودو قهرمانی جوانان کشور با ایستادن تیم اعزامی مازندران روی سکوی قهرمانی بسته شد.

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاحیه سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، عصر امروز (شنبه - 24 مهرماه) با حضور رییس کمیته ملی المپیک و معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

طی حکمی «قاسم محمدزاده» را به عنوان «سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان‌شمالی» منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته 11 زمینلرزه در استان خوزستان با بزرگای 2.5 تا 4.6 به ثبت رسید و علاوه بر آن شوقان استان خراسان شمالی، زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.8 و جوکار استان همدان زلزله 3.9 را تجربه کردند.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان کشور امروز با معرفی نفرات برتر چهار وزن نخست پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌بعد از حدود سه ماه از مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر، فرآیند انتخاب شهرداران 13 مرکز استانی هنوز به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس، با اشاره به اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور و دولت گفت: برنامه‌ریزان سفرها باید با نگاه رئیس‌جمهور هماهنگ باشند و نگاه بن‌بست‌شکنی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

شهرستان مانه و سملقان به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان شمالی هرساله 7 درصد پنبه استان را تامین می‌کند اما امسال بخاطر خشکسالی تولید وش کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار / تجمع گروهی از نمایندگان در جایگاه هیات رئیسه برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) بیست و یکم مهر ماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.