دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

92 شهر در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و موج پنجم کرونا از جنوب کشور به سمت مرکز و شمال در حال پیشروی است. جزییات محدودیت‌های جدید در شهر‌های قرمز و نارنجی را بخوانید

خبرگزاری ایسنا

با اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت جدید نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خیز پنجم کرونا در ایران آغاز شده است و از امروز 92 شهر از جمله تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری ایسنا

درهفته گذشته طبس استان خراسان جنوبی و زرندکرمان با زلزله‌هایی به بزرگای 4.3 لرزیدند.

وب‌گاه الف

تازه‌ترین رنگ‌بندی شهرستان‌ها که از فردا شنبه 12 تیر 1400 اعمال می‌شود، در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت منتشر شد.

خبرگزاری دانا

رنگ بندی جدید شهرستان‌های قرمز کرونایی که از شنبه 12 تیر 1400 اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رنگ‌بندی شهرستان‌ها که از شنبه 12 تیر 1400 اعمال می‌شود در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیوع سویه‌های جدید ویروس و کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی باعث آغاز خیز پنجم کرونا در کشور شده است. حضور در مراکز پر ازدحام، صرف غذا در رستوران‌ها و تالار‌های سرپوشیده و سفر با وسایل نقلیه عمومی که تعویض هوای مناسبی ندارد از جدی‌ترین عوامل انتقال بیماری است. * رنگ بندی جدید شهرستان‌های قرمز کرونایی 92 شهرستان قرمز، 183 شهرستان نارنجی، 173 شهرستان...

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2312 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

«سارا جمشیدی» که از کودکی به عنوان یک نخبه مطرح بود در چهار سالگی قادر به خواندن و نوشتن به دو زبان فارسی و انگلیسی بود.

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی گفت: مطالعات توجیهی سه راه مواصلاتی استان خراسان شمالی به استان گلستان امسال انجام می شود تا بتوان مصوبه کمیسیون ماده 23 را برای این سه پروژه جاده ای به منظور تامین اعتبارات ملی برای آنها اخذ کرد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

مسن ترین داوطلب کنکور سراسری 1400 متولد 1316 و جوان ترین داوطلب کنکور متولد 1387 است.

وب‌گاه الف

مسن ترین داوطلب کنکور 1400 متولد 1316 و جوان ترین داوطلب کنکور متولد 1387 است.

خبرگزاری اکو نیوز