دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

مسن ترین داوطلب کنکور سراسری 1400 متولد 1316 و جوان ترین داوطلب کنکور متولد 1387 است.

خبرگزاری ایسنا

مسن ترین داوطلب کنکور 1400 متولد 1316 و جوان ترین داوطلب کنکور متولد 1387 است.

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی گفت: آنچه در فضای مجازی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی مطرح شده درست نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاوان سود دلالان گندم را مصرف کننده می‌دهد، کشتار دام‌های مولد، بحرانی که نادیده گرفته می‌شود و کسی صدای مستاجران را نمی‌شنود، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

شهید حجت‌الاسلام «قاسم صادقی» از شهدای خراسان شمالی در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی است که در 7 تیرماه 1360 به همراه 72 تن از یاران امام بر اثر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران به شهادت رسید و پیکر او در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دانا

امان الله حسین پور، با اشاره به تصمیم وزارت علوم مبنی بر ادغام 50 دانشگاه منطقه محروم کشور از جمله اسفراین به عنوان پردیس به دانشگاه های مادر استان ها، گفت: طی پیگیری های صورت گرفته تاکنون اجرایی شدن این طرح متوقف شده است تا طرح تکمیل تری مصوب شود.

خبرگزاری میزان

نماینده سازمان استان خراسان شمالی گفت: 5 برگ نقشه زمین‌شناسی کاربردی در استان خراسان شمالی با توجه به اهمیت تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی کاربردی در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تهیه شده است.

خبرگزاری ایسنا

محققان سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی با اجرای مرحله چهارم برداشت‌های میدانی در منطقه شمال شرق، موفق به اتمام برداشت ورقه‌های زمین‌شناسی کاربردی منطقه شمال شرق در استان خراسان شمالی شدند.

خبرگزاری دانا

مهدی مودی با اشاره به اینکه 16 هزار و 783 دانش آموز خراسان شمالی در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند، گفت: گروه تحصیلی علوم تجربی، با 6 هزار و 311 دانش آموز بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در استان به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه فرارو

وی در تشریح دلایل راه‌اندازی پویش برکت همدلی گفت: در سال‌های گذشته خیرین زیادی با توجه به اعتمادی که به بنیاد برکت داشتند برای کمک و مشارکت اعلام آمادگی می‌کردند و به همین دلیل، پویش برکت همدلی برای تسریع در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و عمرانی طراحی شده است.

خبرگزاری دانا

محمدعلی شجاعی گفت: باتوجه به اینکه گروهی از استان ها در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هستند، باید در استان خراسان شمالی محدودیت های تردد نسبت به این شهر و استان ها در دستور کار و اجرا باشد.

خبرگزاری دانا

افشین دلشاد گفت: برای گروه های سنی 60 سال به بالا 40 هزار دوز واکسن پیش بینی شده اما تاکنون وزارت خانه سایت ثبت نام را باز نکرده و دستور واکسیناسیون صادر نشده است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مهاجرت معکوس 60 هزار نفر به روستاها تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

بجنورد - بیش از یک ماه از زلزله خراسان شمالی می گذرد اما همچنان امکانات خاصی به این مناطق ارسال نشده و اقدامات برای ساخت خانه های تخریبی هنوز آغاز نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مهاجرت معکوس 60 هزار نفر به روستاها تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانا

کرونا با آمدنش جنبه‌های مختلف زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد؛ شاید به جرأت می‌توان گفت که یکی از مهمترین آنها تاثیر بر نوع آموزش بوده است؛ به طوری که با تعطیل شدن مدارس و خانه‌نشینی دانش‌آموزان عوارض جسمی و روحی زیادی را ایجاد کرده است.