دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: 155 هزار خانه روستایی در استان خوزستان زیر چتر حمایتی بیمه برکت ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفتند.

خبرگزاری ایسنا

در جریان بررسی عملکرد اداری و مالی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری فساد مالی (اختلاس) به مبلغ حدود 55 میلیارد ریال توسط سازمان بازرسی کل کشور کشف شد.

خبرگزاری مهر

طی دو روز آینده برای برخی از مناطق استان‌های شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: 155 هزار باب منزل مسکونی در روستاهای استان خوزستان تحت پوشش بیمه حوادث برکت شامل آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، آتشفشان، طغیان آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان شگفتی‌سازی جواد فروغی در المپیک توکیو را ستودند و مدال‌آوری در رشته تیراندازی را یک سوپرایز برای مردم ایران دانستند.

وب‌گاه فرارو

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 6 مرداد ماه 1400 نشان می‌دهد آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. دما تا 37 درجه بالا می‌رود که نسبت به امروز تغییری نخواهد داشت و برای شاخص آلودگی هوا نیز وضعیت سبز پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده برای برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی دربعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: فردا (6 مرداد) با شمالی شدن جریانات مرطوب روی دریای خزر بارش در...

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده در برخی استان‌های کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، از وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده در برخی استان‌های کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، از وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خشک شدن رودخانه اترک می تواند محل این تالاب ها را به کانون آلودگی زیست محیطی و ریزگردها مبدل کند که چندین استان دیگر کشور از جمله مازندران و سمنان را نیز درگیر این ریزگردها خواهند شد.

خبرگزاری دانا

پروژه چهار بانده کردن جاده جنگل گلستان به بجنورد از سال 87 کلنگ خورد تا پایانی برای خاطرات تلخ سفر در این جاده باشد، اما ظاهرا این وعده ها و کلنگ زنی ها روی کاغذها جا خوش کردند و رنگ اجرایی شدن را ندیدند!

خبرگزاری دانا

زمزمه های افزایش قیمت سیمان طی ماه های اخیر در خراسان شمالی باعث خرید بیش از نیاز برخی ساختمان سازان و دپو توسط برخی دیگر از فروشندگان شده است و تقاضا بیش از عرضه باعث شده تا دردسرهایی در زمینه کمبود این محصول در استان ایجاد شود.

خبرگزاری دانا

مهتاب باغچقی گفت: کسب مدال طلای جواد فروغی در رشته تیراندازی با تپانچه بادی به عنوان اولین مدال طلای کشور ایران در این دوره برای همه ما مایه غرور و افتخار ملی بود.

وب‌گاه تابناک

گزارش جدید مرکز آمار ایران نشان می‌دهد هزینه خانوار‌های شهری و روستایی در سال 99 در مقایسه با سال 98 به ترتیب 31 و 30.5 درصد رشد داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که تقریبا نیمی از هزینه خانوار‌های شهری در سال 99 صرف نان، گوشت و مسکن شده است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته، منطقه"خشت" استان فارس با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 5.7 لرزید و دریاچه نمک استان قم نیز زلزلهای به بزرگای 4 ریشتر را تجربه کرد.