دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز نیمی از مراکز استان‌های کشور به رنگ قرمز کرونایی درآمدند و این شرایط باعث بازگشت محدودیت‌های شدید کرونایی شد.

وب‌گاه الف

رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور منتشر شد و بر این اساس از فردا چهارشنبه 16 تیر ماه 15 مرکز استان در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

طبق آخرین آمار رنگ‌بندی، 120 شهرستان قرمز، 182 شهرستان نارنجی، 146 شهرستان زرد و صفر شهرستان آبی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اپلیکیشن ماسک وضعیت قرمز کرونا در 15 مرکز استان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 70 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به آیین نامه «نحوه مشارکت دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در تربیت منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش» و «آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» مصوب این شورا واکنش نشان دادند. متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی اعضای محترم شورای عالی انقلاب...

خبرگزاری دانا

ظهر امرو، بخشی از مأموران پلیس اسفراین در استان خراسان شمالی، مأموریت ویژه ای داشتند؛ مأمور شدند تا کودک 2 ساله سرطانی مبتلا به سرطان خون را به آرزویش برسانند.

خبرگزاری مهر

درحالی که رئیس جمهور منتخب در نشست انتخاباتی با اهالی ورزش وعده داده بود وزیر این حوزه را از بین مدیران ورزشی انتخاب کند، برخی چهره‌های سیاسی رایزنی برای این مسئولیت را آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پوشاک ایرانی در زمینه کیفیت می‌تواند با کشور‌هایی مانند ترکیه که قطب تولید صنعت نساجی هستند رقابت کند، اما از نظر قیمتی توان رقابت خود را از دست داده است. افزایش نرخ ارز از یک سو باعث شد صرفه واردات کالای قاچاق از بین برود، اما از سوی دیگر دلیلی بود تا هزینه‌های تولید در کشور افزایش یابد. آن‌طور که فعالان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک ایران می‌گویند...

وب‌گاه مشرق نیوز

حبس آمار و اطلاعات مسکن تا کی؟، کالاهای خوراکی همچنان پیشتاز تورم، خطر حذف برخی خوراکی‌ها از سبد خانوار، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کشور در آستانه خیز پنجم کرونا قرار گرفته و روند ابتلا در بسیاری از استان‌ها رو به صعود است.

خبرگزاری دانا

سلیمان رخشا از کشف 30 قطعه پرنده مینا در شهرستان راز و جرگلان و معرفی متخلف زنده گیری این پرندگان به مرجع قضایی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مهدی رضاییان با اشاره به اینکه متاسفانه اکثر روندهای کشور در بحث مفاسد اخلاقی به صورت صعودی هستند، گفت: آمارهای مربوط به طلاق، ایدز، سقط جنین، بالارفتن سن ازدواج، آمارهایی هستند که در سطح کشور و استانها، نشان دهنده این است که روندها صعودی است.

خبرگزاری دانا

دختر نابغه بجنوردی با 12سال و 11ماه به عنوان جوانترین داوطلب آزمون سراسری 1400 شناخته شد.