دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

آمارهای مبهم تولید و اقتصاد و ذوب تورمی درآمد خانوارها در دولت روحانی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری 76 میلیون و 474 هزار تومان بوده و این در حالی است که متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار شهری 62 میلیون و 139 هزار تومان بوده است.

خبرگزاری دانا

مرکز آمار ایران اعلام کرد: متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری 76 میلیون و 474 هزار تومان بوده ولی متوسط هزینه‌ی کل خالص سالانه یک خانوار شهری 62 میلیون و 139هزار تومان بوده است، یعنی حدود 18 درصد درآمد این خانوارها پس انداز می‌شود.

خبرگزاری مهر

متوسط هزینه‌ی کل خالص سالانه یک خانوار شهری در سال گذشته، 621،392 هزار ریال بوده است که نسبت به رقم مشابه در سال قبل 31 درصد افزایش نشان می دهد.

خبرگزاری مهر

بجنورد - خراسان شمالی دارای ظرفیت‌های پرشماری در حوزه کشاورزی و دامپروری است اما روستائیان این استان در قعر جدول درآمدزایی قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

از این شکارچیان یک قبضه سلاح برنو قاچاق، پنج عدد فشنگ، 2 دستگاه دوربین چشمی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانا

محمد امیرآبادی گفت: افزایش قیمت نان در بجنورد از روز گذشته اعلام شده است که در این خبر لیست قیمت های جدید با وزن نان عنوان شده است.

خبرگزاری دانا

با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن زنان خانه‌دار هم زنان شغل خود را به عنوان مادر و همسر باور می‌کنند همچنین نسبت به زنان شاغل دیگر احساس کمبود یا تحقیر نمی‌کنند و با مشاهده مشکلات و عوارض زنان شاغل در زندگی زناشویی، بیشتر نسبت به شغل خود امیدوار و به وظیفه مادری و همسری خود می‌بالند.

خبرگزاری دانا

در آستانه عید سعید قربان، مردم استان خراسان شمالی نیز همزمان با مردم سایر شهرها محیای برگزاری این جشن بزرگ هستند که یکی از مصادیق آن خرید و فروش گوسفند برای قربانی و تقسیم گوشت بین مستمندان است.

خبرگزاری دانا

حسنعلی حسین زاده گفت: مسئولان اجرایی خراسان شمالی به وظایف دفتر نمایندگی سازمان زمین شناسی در استان در زمینه انجام مطالعات اکتشاف، مخاطرات، مهندسی و آب اهمیتی نمی دهند، که این مسئله بیانگر آن است که در خراسان شمالی شکاف عمیقی میان انجام مطالعات زمین شناسی و اقدامات اجرایی وجود دارد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به استان خراسان شمالی گفت: ثبت نام دانش آموزان به خوبی در حال انجام است و تلاش بر این است با مجوز ستاد کرونا مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری باشد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس این طرح های تحقیقاتی 51 درصد از دانش آموزان در بستر فضای مجازی احساس تنهایی دارند و حدود 24 درصد از این همین دانش آموزان ابتدایی نیز از عدم برقراری ارتباط عاطفی معلمانشان انتقاد داشتند.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 89 درصد از دانش آموزان علاقمند به حضور در کلاس و تحصیل حضوری هستند.

خبرگزاری ایسنا

با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش رونمایی از طرح یک دقیقه با کتاب در استان خراسان شمالی صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری (1400-1399) نگرانی خانواده ها از ابتلا فرزندانشان به ویروس کرونا باعث شد 210 هزار دانش آموز ابتدایی از تحصیل بازبمانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوروش نجفی پاشاکی، مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، گفت: رشد دو و نیم برابری گزارشات حسابرسی مقبول شرکت‌های تابعه در سال 99از 40% سال 97 به 100%، حل و فصل پرونده‌های مالیاتی سنواتی و تسویه حساب و دریافت برگ قطعی تسویه از دارایی و برگزاری مجامع هلدینگ و شرکت‌های تابعه زودتر از سنوات گذشته از دیگر دستاوردهای این هلدینگ در راستای ارتقای شفافیت و بهبود عملکرد است.