دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

مانه و سملقان به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان شمالی و کشور، جایگاه ویژه ای در تولید محصولات باغی و زراعی دارد بطوری که این شهرستان یکی از بزرگترین تولید کننده هلو است که محصول تولیدی آن شهرت جهانی دارد.

خبرگزاری ایسنا

اندیشه و گفتار و رفتار خلاق نخبگان هر نسل، همچون بارانی حیات بخش، فرهنگ هر عصر و دوران را بارور می‌کند. فرهنگ امروز ایران زمین، مدیون شعله تابناک روح این سرآمدان سترگ تاریخ است و تنها راه سعادت و رهیابی به کاخ پرشکوه فرهنگ امروزی، بررسی زندگی و روح اندیشه این نخبگان است.

خبرگزاری دانا

قاسم قاسمی با اشاره به اینکه در پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی دو هزار و 574 نفر ثبت نام کردند، گفت: طی چهار مرحله قبل ثبت نام مسکن ملی در خراسان شمالی 16 هزار و 178 نفر ثبت نام کرده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

حسین هراتی گفت: مسئله آتش زدن لاستیک‌های فرسوده، پسماندها و بقایای گیاهان کشاورزی، سلامت هوا خراسان شمالی را تهدید می کنند و شهرداری ها و سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه آگاه سازی و ساماندهی ضایعات و بقایای گیاهان به درستی عمل نکرده اند.

خبرگزاری دانا

رضا رضایی با بیان اینکه در مدت 9 روز از فروش طرح بهارانه کتاب، یک میلیارد و 862 میلیون ریال کتاب در استان خراسان شمالی فروخته شد، گفت: نکته قابل توجه این است که کتابفروشی‌های استان از طرح حمایتی استقبال خوبی داشته اند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در استان خراسان شمالی حوالی ظهر امروز خبر داد.

خبرگزاری دانا

در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان خراسان شمالی روز جمعه 28 خردادماه سال جاری برگزار شد، حجت الاسلام سید ابراهیم رییس با 281 هزار و 722 رای بیشترین آرا مردم استان را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار شهرستان مرزی راز و جرگلان اسامی منتخبین شوراهای اسلامی شهرهای راز، غلامان و یک سعود در استان خراسان شمالی را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم بجنورد مرکز خراسان شمالی جشن شکرانه حضور میلیونی مردم در انتخابات 28 خرداد و پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب را برگزار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار اسفراین اسامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهر را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

بزرگترین زلزله هفته گذشته در هجدک استان کرمان با بزرگای 4.2 رخ داد.

خبرگزاری دانا

محمدعلی شجاعی گفت: استان خراسان شمالی تا ساعت 18 بالاترین میزان مشارکت در انتخابات کشور را داشته است.

خبرگزاری دانا

محمدعلی شجاعی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در پای صندوق های رای به دنیا نمایش داده خواهد.