دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

زمین لرزه 5.5 ریشتری در خراسان شمالی، بخش زیادی از منازل روستایی در شهرستان های گرمه و جاجرم را تخریب کرد، در این روزهای گرم تابستان زندگی در چادر با شدت گرما طاقت فرسا است، از طرفی روند انجام ارائه خدمات آواربرداری و تسهیلات به کندی پیش می رود.

خبرگزاری دانا

نشست دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان با سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی با هدف توسعه بیش از پیش ورزش های زورخانه ای در افغانستان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه قیمت‌گذار شهریه دانشگاه آزاد اسلامی دولت است، سال گذشته تنها اجازه افزایش 20 درصدی شهریه را داد و امسال نیز سخن از مجوز افزایش 25 درصدی است.

خبرگزاری دانا

در حالی که بخش های از شهرستان آشخانه در گروه دشت های ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد، در این روزهای گرم، نزدیک به دو سال است آب برداشت شده از قنات و چشمه در روستای عشق آباد به دلیل خرابی مخزن سرریز و هدر رفت می شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 40 درصد دانشجویان دانش آموخته کشور از دانشگاه آزاد هستند و از همین جهت این مرکز آموزش عالی در نظام تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار خراسان شمالی گفت: آموزش عالی باید مزیت‌های نسبی استان را در نظر گرفته و در جهت رفع نداشته های استان برنامه ریزی کند.

وب‌گاه الف

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت از انتخاب روسای ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا خبر داد.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.

خبرگزاری میزان

سیلوی شهید سلیمانی استان خراسان شمالی با برخورداری از امکانات به‌روز یکی از سیلو‌های دولتی پیشرفته در کشور به شمار می‌آید و در سال‌های اخیر بیشترین مشارکت را در فصل خرید تضمینی داشته است.

خبرگزاری دانا

باغداران شهرستان اسفراین این روزها در حال برداشت حاصل دسترنج و تلاش خود هستند، در حال حاضر برداشت گیلاس روستاهای پرکانلو، جان احمدی، سارکانلو این شهرستان آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت، گفت: تاکنون در بیست استان، روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت تعیین و احکام آنها صادر شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت از انتخاب روسای ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان از تشکیل دفترهای این تشکل سیاسی در 20 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

محمد درکی با بیان اینکه میانگین افزایش مصرف 10 سال اخیر در کشور حدود دو درصد است، گفت: مصرف برق استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش مصرف داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ این زمین‌لرزه‌ها در نواحی مختلف ایران و نواحی مرزی رخ‌داده و توسط شبکه‌های لرزه‌نگاری ثبت و تعیین محل شده‌اند. در اردیبهشت‌ماه 1400 زمین‌لرزه‌ای با بزرگی بیش از 4.0 در داخل کشور توسط مرکز لرزه‌نگاری کشوری به ثبت رسیده است که مربوط به 27 اردیبهشت ماه (با بزرگی 5.5) حوالی سنخواست واقع در استان خراسان شمالی رخ داده است. به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه...

خبرگزاری ایسنا

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اردیبهشت‌ماه 1400، 950 زمین‌لرزه را ثبت کردند.