سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال 19 خانه ورزش روستایی در استان با اعتبار سه میلیارد ریال تجهیز شده است.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد و کاهش دما را از اوایل وقت فردا (18 آبان ماه) تا اواخر وقت پنجشنبه (22 آبان ماه) برای 12 استان کشور پیش بینی و توصیه هایی را به کشاورزان و باغداران ارایه کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - محوطه تاریخی ریوی در شهرستان مانه و سملقان، در خراسان شمالی به پایگاه میراث ملی ارتقا یافت و بدین ترتیب فصل جدیدی در پژوهش‌های این منطقه باستانی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس با اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج به شهر بجنورد، از ورود 79 هزار و 149 دستگاه خودرو به این شهر جلوگیری کرد و 18 هزار و 160 مورد تذکر به رانندگان داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جاده سلامت بجنورد، اگرچه به ظاهر برای پیاده‌روی افراد و خانواده‌ها با هدف نشاط‌افزایی، تحرک و کسب تندرستی طراحی شده، اما اکنون به مسیری برای تردد خودروها تبدیل شده است که روزانه به صورت انبوه در این محور در آمد و شد هستند و عرصه را بر پیادگان تنگ کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولتمردان در هفته گذشته نیز به رسم همیشگی میهمان استان های مختلف بودند که ثمره این حضور به بار نشستن چندین طرح مهم زیربنایی، عمرانی و اقتصادی بود، دستاوردی که تمام مردم ایران در نقاط مختلف کشور از مزایای آنها بهره‌مند می شوند.

خبرگزاری ایسنا

سه زلزله 4.1 در شوشتر استان خوزستان، تنگ ارم استان بوشهر و اشکنان استان فارس مهمترین رخدادهای لرزه‌های هفته گذشته است.

خبرگزاری ایسنا

تکلیف 89 شهرستان که هفته گذشته با محدودیت و تعطیلی در بخش هایی از ورزش خود مواجه شدند، در هفته جاری مشخص نشد!

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: رتبه هفتم جهش امتیاز عملکرد استانداری های کشور در سال 98 نسبت به سال ماقبل آن به این استان رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گرد خستگی بر چهره‌اش نشسته، چشمانش این را داد می زند، اما پایمردانه ایستاده است تا جلو تاخت و تاز کرونا را بگیرد، یکی یکی رانندگان را سوال و جواب می‌کند تا مبادا راننده غیربومی وارد مرکز استان خراسان شمالی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اجرائیات شهرداری بجنورد مانع ادامه اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرک فرهنگیان مرکز استان خراسان شمالی شد.

خبرگزاری مهر

میامی - روئیت و انفجار شیء نورانی شامگاه گذشته در کلاته‌های شرقی میامی و در روستاهای هم مرز با استان خراسان شمالی شائبه‌هایی را به همراه داشت اما دلیل قطعی این موضوع معلوم نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اعلام کرد: آیین نماز جمعه این هفته، 16 آبان‌ماه، به‌جز شهرهای بجنورد، شیروان، جاجرم، سنخواست، شوقان، گرمه، اسفراین، درق و صفی‌آباد در دیگر نقاط استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با افراد و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، بدون هیچ اغماضی برخورد شده و جرایم سنگینی برای آنان تعیین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فصل سرما که می‌رسد و بخاری‌ها روشن می‌شود، قاتل خاموش هم بازارگرمی می‌کند تا در سایه غفلت مردم، قربانی بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: نام‌نویسی دانشجویان ورودی امسال مراکز آموزش عالی دولتی و آزاد اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا از طریق پست امکانپذیر شده است.