سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان با رسیدن به عملکرد 99.7 درصدی در حوزه گازرسانی، جزو سه استان برتر کشور در این شاخص است.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: با توجه به گسترش بیماری، افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد نحوه کمک مالی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر بررسی و به دولت گزارش شود.

خبرگزاری ایرنا

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امروز وظیفه اصلی دولت حفظ سلامت مردم است، گفت: با توجه به افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، محدودیت های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: یک لوح سنگی با تقلید از نقوش و خطوط دوره هخامنشی در این شهرستان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مسوول روابط عمومی پارک ملی گلستان گفت: با تلاش ماموران یگان اجرایی و محیط بانی منطقه "سولگرد" این پارک ملی، چهار شکارچی متخلف که اقدام به شکار قوچ وحشی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

از اواخر وقت امروز با ورود سامانه‌ای بارشی از جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - قاچاق دام از استان دامپرور خراسان شمالی هر چند اندک است اما همین میزان، زمینه‌ای است تا امنیت غذایی در کشور مختل شود و در روی دیگر سکه، ارزش افزوده تولید نصیب دلالان شده و جیب دامدار از آن خالی شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف در مناطق مرتفع و سردسیر نوار شمالی و شمال‌غربی کشور خبر داد و گفت: از اواسط هفته جاری دمای هوا در برخی نقاط کشور بین 5 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با انتقاد از کوتاهی صنایع بزرگ استان در انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، گفت: از صاحبان صنایع استان انتظار می‌رود به تکلیفی که در قبال جامعه میزبان خود دارند، به‌درستی عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با جانمایی زمینی مناسب، طرح ایجاد دومین فرودگاه خراسان شمالی به‌زودی در این استان بررسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 226 عنوان کتاب امسال با شمارگان 160 هزار جلد در این استان به چاپ رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 19 نفر جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با 38 میلیارد و 422 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «اسمعیل ملانلوئی»، «حاج بیرام رضایی نوجه‌ده»، «اسداله حاجی منوچهری» از جانبازان 70 درصد و همچنین جمعی از والدین شهدا به همرزمان و فرزندان شهید خود پیوستند.