سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست مرکز بهداشت بجنورد گفت: تاکنون مجوزی برای بازگشایی تالارهای پذیرایی از طرف ستاد مدیریت کرونای خراسان شمالی صادر نشده است و کماکان از فعالیت این اماکن جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون بوکس گفت: هشت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بوکس اعلام آمادگی کرده‌اند ولی برگزاری این رقابت‌ها منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون بوکس گفت: برای پرکردن خلاء موجود در تیم ملی بر آموزش رده سنی نونهالان متمرکز شده‌ایم که به همین دلیل امسال 10 نونهال در این رشته ورزشی، مورد تشویق کنفدراسیون بوکس آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

تنها در یک ماه گذشته 142 هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش 1521 میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا _ افزایش پنج برابری شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اسفراین، که از 2 هفته پیش آغاز شده، این شهرستان خراسان شمالی را گرفتار وضعیت بحرانی کرونا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس ستاد مقابله با کرونا بیجار از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی این شهرستان تا 18 آبان ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: گندمکاران استان دیمزارهای خود را علیرغم نبود بارش موثر از ابتدای فصل پاییز تاکنون به صورت «خشکه‌کاری» کشت کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به محدودیت‌های جدید اعمال شده در مشاغل گروه شغلی دو، سه و چهار، تعطیلی در حوزه ورزش به 89 شهرستان و مرکزهای 25 استان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وضعیت انتشار بیماری کرونا در 6 شهرستان این استان فوق حاد و فراتر از قرمز گزارش شده که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه احاد جامعه برای کاهش مبتلایان ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار آخال ترکمنستان اعلام کرد: این استان آماده برگزاری مسابقات مشترک در بخش‌های مختلف بویژه اسب سواری با خراسان شمالی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا مهرماه امسال 487 بیمار کرونایی از طریق تماس با اورژانس 115 شناسایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی خواستار تعیین تکلیف نقش این استان در مدیریت پارک ملی گلستان شد و گفت: 43 درصد از گستره این پارک در جغرافیای این خطه قرار دارد اما استان هیچ گونه اختیاری برای حل مشکلات این مجموعه ندارد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح جزئیات، اهداف و چشم اندازهای مهارت آموزی برای سربازان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

در آوج استان قزوین زلزله‌ای با بزرگای 5.4 به ثبت رسید، ضمن آنکه در فیروزکوه استان تهران نیز زلزله‌ای به بزرگای 3.1 رخ داد و سالند استان خوزستان نیز با زمینلرزه‌ای به بزرگای 4.2 لرزید.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل انجمن یوزپلنگ ایرانی ضمن اشاره به آغاز فاز جدید پایش یوزپلنگ‌ها در کشور گفت: مجوزهای لازم برای دوربین‌گذاری در برخی زیستگاه‌ها ازجمله توران هنوز صادر نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای زیرساخت‌های آموزش مجازی را برای شرایط کرونایی فراهم نکرده است و این در حالی است که امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ماهر و باتجربه در این بخش وجود دارد.