سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: 16 تن آرد فاقد مجوز به ارزش 820 میلیون ریال در بجنورد کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ویروس عامل بیماری کووید 19 با کوتاهی برخی افراد در رعایت پروتکل‌های مصوب، به طور متناوب رکوردی جدید را در آمار قربانیان ثبت می کند و روزهای کرونایی سیاه‌تری را در استان‌ها رقم می زند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتحادیه صنف لبنیات قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: گوشت مرغ تنظیم بازار در فروشگاه‌های بزرگ انجام می‌شود و در چند روز گذشته این محصول به دست مرغ فروشان مرکز استان نرسیده است و به همین علت کسبه گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کرونا هر روز بیشتر از دیروز در جامعه ترک‌تازی می‌کند و با وجود تاثیر بر همه اجزای زندگی مردم نتوانسته، چراغ روشن کتابخوانی را در خراسان شمالی خاموش کند و این روزها اقبال مردم به کتاب با راهنمایی‌های بی‌وقفه کتابداران حتی بیشتر هم شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 861 تن روغن خوراکی تنظیم بازار برای مصرف خانوار استان با نرخ مصوب در حال جذب و توزیع است و نگرانی در تامین این محصول وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: 30 روستای پرجمعیت این استان از کتابخانه عمومی برخوردار شده‌اند اما همچنان 35 روستای پرجمعیت از این امکان فرهنگی بی‌بهره‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی گفت: 141 دانشجو معلم دختر و پسر در این مرکز آموزش عالی برای سال تحصیلی جاری پذیرش شدند که از این تعداد 102 نفر پسر و 39 نفر هم دختر هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: در 2 هفته اخیر، شمار جانباختگان کرونایی که در آرامستان مرکز استان خراسان شمالی خاکسپاری شده‌اند، 2 برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با هفته کتاب، نمایشگاهی با 10 هزار جلد کتاب، روز دوشنبه در خانه فرهنگ شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی 36 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف به مراکز فرهنگی کشور و استان غور افغانستان اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی 25 هزار جلد کتاب توسط آستان قدس رضوی به کتابخانه های عمومی این استان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، به خانواده بانوی معلم فداکار گرمه‌ای، که از وی به عنوان «شهید تربیت» یاد می‌شود، ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی خلیل‌آباد در استان خراسان رضوی از کشف 138 کیلو و 390 گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان و استان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان گفت: صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان به دلیل ناتوانی در بازپرداخت اقساط، از دریافت تسهیلات کرونایی استقبال چندانی نکردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پیکر حجت الاسلام علی اصغر ایزدی مدیر و موسس مدارس علمیه امام صادق (ع) و الزهرا (س) بجنورد که روز شنبه به علت سکته مغزی درگذشت، امروز (دوشنبه) در مرکز استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در جوار آرامگاه امامزاده سیدعباس (ع) خاکسپاری شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یارانه خرید کتاب اختصاص یافته به پنج کتابخانه این استان در طرح ملی پاییزه خرید کتاب نسبت به طرح خرید تابستان امسال 50 درصد افزایش دارد.